Henrik2 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Vet någon hur man gör en bana typ som The Ultimate Stunt-Park? Han säger att han gjort den med Collmaker med vad är det och var laddar man ned det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Jag var också intresserad av den där Collmaker'n för några dagar sen... ...så jag använde GTA3forums.com och fick detta svar: @Hultenius: You can download my collmaker here. But you will need the following progs: 3DSmax, Renderware DFF plugin, IMGTool 1.2 ...and you have to know how to import your own objects into GTA III! greetings Steve Jag har inte testat den än... men snart... när jag får tid Jag har inte äns gjort en ända seriös bana/bil än, skäms på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Kan du inte typ lägga ut den på Nyhets sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts