BroDD Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Om jag har köpt skivor PÅ RIKTIGT och så går den sönder... får jag ladda ner dom låtarna som är på den skivan då? eller är det fortfarande olagligt då? och sen, om jag har en skiva/dvd/whatever, får jag lägga in det på min dator då eller är jag olaglig då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Låser denna tråd i förebyggande syfte, vi vet alla att detta kommer spåra ur som så många gånger förut. Svar på dina frågor får du säkert om du söker på lite lagar m.m på google eller liknande..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Orka låsa regelrätta trådar utan att personen i fråga har fått svar. 1. Nej du får köpa skivan igen 2. Ja du får lägga in låtarna på datorn lika mkt som du får lägga in dom på mp3spelare eller liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Orka låsa regelrätta trådar utan att personen i fråga har fått svar. 1. Nej du får köpa skivan igen 2. Ja du får lägga in låtarna på datorn lika mkt so mdu får lägga in dom på mp3spelare eller liknande Just därför jag valde att låsa i förebyggande syfte. Ber om ursäkt för att det kan ha misstolkats. Nåväl, nu fick han sina frågor besvarade iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts