pKz Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Är du en luffare eller alkohlist? Vet inte om du ska säga så eftersom Dave Leppard i CrashDïet var alkolist, och resten av CrashDïet var uteliggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vet inte om du ska säga så eftersom Dave Leppard i CrashDïet var alkolist, och resten av CrashDïet var uteliggare. Inte var de väl uteliggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Inte var de väl uteliggare? Jopp, dom hade ingen bostad så dom låg utanför systembolaget, och väntade på att dem skulle öppna så dom kunde in och värma sig... EDIT: Sedan kom en sån där nisse som äger musikföretag och dom spelade för han och ta-da, dom fixade biffen. Redigerad 17 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Jimi hendrix, Van Halen, Pantera, Steve Vai, Joe Satriani, Motley Crue och teh greatest of them all : AC/DC!!!!!!! Rock Edit : Rock har påverkat mig på ett sätt, jag låter mitt hår växa från och med nu... Redigerad 17 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Äh, jag går normalt klädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vet inte om du ska säga så eftersom Dave Leppard i CrashDïet var alkolist, och resten av CrashDïet var uteliggare. Haha jo de e klart, men han såg inte ut att va alkohlist. Dom är inte uteliggare dom har ju flickvänner så då bor dom ju så klart med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Är du en luffare eller alkohlist? Nej, din farfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nej, din farfar. E du min farfar? jag trodde han va död :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Klär mig normalt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 E du min farfar? jag trodde han va död :'( Min farfar med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Haha jo de e klart, men han såg inte ut att va alkohlist. Dom är inte uteliggare dom har ju flickvänner så då bor dom ju så klart med dom Dom VAR uteliggare, np. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Well, klär väl mig lite moderat-rockigt. Inge spikhalsband direkt. Lyssnar väl på det mesta - allt från Beatles till Disturbed. Har ingen speciell livsstil, nej. Klär mig i armé-jacka och randiga tröjor, oyeah. Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag tror nog inte att Explosiv Anka är någon Same bara för att han inte klär sig efter någon musikstil Haha nää jag är ingen same faktist =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Äh, jag går normalt klädd. Vad menas egentligen med att gå "normalt" klädd? Det har jag alltid undrat. Inga kläder är normala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Min farfar med! Min med!!! Det här är lite creepy nu asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Inga kläder är normala! Å så rebelliskt sagt! Normala kläder: inget utstickande, normalt för ungdomar nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 A.K.A fjortis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 A.K.A fjortis? Antagligen... BTW: Köpte skinnjacka och lite pins...+ ett treradigt pyramidbälte...Inte för att jag tror att jag blir mer rocker...utan för att jag vill visa vad jag har för livsstil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Å så rebelliskt sagt! Normala kläder: inget utstickande, normalt för ungdomar nu för tiden. VARFÖR, mi amico, blir du inte en beatnik med orange Dylan-frilla? Du har ju potential! Klädmässigt. okka. En tid. Nu. Elvis Costello minus solglasögon plus Jean-Pierre Leaud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 VARFÖR, mi amico, blir du inte en beatnik med orange Dylan-frilla? Du har ju potential! Klädmässigt. okka. En tid. Nu. Elvis Costello minus solglasögon plus Jean-Pierre Leaud. Du missförstår mig okka. Jag quotade killen som sa att det inte fanns några normala kläder. Men angående Dylan-frilla så började jag med en sån en gång, men det blev för påfrestande med långt hår, så ser man så liten ut också. Taget innan sommarlovet efter nian. Andra dagen på gymnasiet klippte jag mig, så det han växa en del extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts