cobb Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Skulle bara vilja veta vart man kan hitta hotring racer? Om den finns parkerade någonstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Skulle bara vilja veta vart man kan hitta hotring racer? Om den finns parkerade någonstans.. Hotring racer? Det är väl den där bilen man kör med i 8 track? Den spawnas tillsammans med en stylad monster-truck om du vinner 8-track racet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hotring racer? Det är väl den där bilen man kör med i 8 track? Den spawnas tillsammans med en stylad monster-truck om du vinner 8-track racet Shysst! Men alltså jag får inte köra det än för att jag inte har tillräcklig "drivingskills" ... Hur mycket måste man ha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Shysst! Men alltså jag får inte köra det än för att jag inte har tillräcklig "drivingskills" ... Hur mycket måste man ha?? Vet ente riktigt! Men jag tror jag körde det racet när jag var i Las Venturas ungeför tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 PDNEJOH ; VPJTQWV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 PDNEJOH ; VPJTQWV Va i H var det det där? Snacka om spam! *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Var kanske koder för att spawna en hotring racer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Var kanske koder för att spawna en hotring racer? Woops! Tittade inte riktigt... men det framgår ju inte precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Shysst! Men alltså jag får inte köra det än för att jag inte har tillräcklig "drivingskills" ... Hur mycket måste man ha?? Tror att man ska ha en femtedel, fjärdedel.... ee inte riktigt säker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 PS2: R1, CIRKEL, R2, HÖGER, L1, L2, KRYSS, KRYSS, FYRKANT, R1 XBOX: R, B, SVART, HÖGER, L, VIT, A, A, X, R PC: PDNEJOH Koder för er som inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) PS2: R1, CIRKEL, R2, HÖGER, L1, L2, KRYSS, KRYSS, FYRKANT, R1 XBOX: R, B, SVART, HÖGER, L, VIT, A, A, X, R PC: PDNEJOH Koder för er som inte visste Allvarligt. Stick till någon unken fusksida istället om du ska hålla på att lägga upp koder. Och alla här vet att man kan titta på fusk i GTAsajten så du hade inte behövt lägga upp dom. Men ok. Redigerad 19 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Allvarligt. Stick till någon unken fusksida istället om du ska hålla på att lägga upp koder. Och alla här vet att man kan titta på fusk i GTAsajten så du hade inte behövt lägga upp dom. Men ok. Ey. Ta det lungt. Tänkte bara att hjälpa honom lite eftersom han var realtivt ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts