Maxz Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har ett par Koss, fungerar riktigt bra. En nackdel är att dom inte har någon volymkontroll så du får sitta och ändra volymen i windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har ett par Koss, fungerar riktigt bra. En nackdel är att dom inte har någon volymkontroll så du får sitta och ändra volymen i windows. Men det vänjer man sig vid Beställde ett koss imorse Köpte det p.ga garantin, priset, micken mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Varför har icemat upp till 28 000 hz, när människor bara kan uppfatta upp till 20 000 hz? EDIT: Fick kosset idag, men jag kan inte hämta det förrens på fredag Redigerad 14 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Icemat siberia. koss är extremt plastigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Varför har icemat upp till 28 000 hz, när människor bara kan uppfatta upp till 20 000 hz? EDIT: Fick kosset idag, men jag kan inte hämta det förrens på fredag Är det inte bara äldre som int hör så höga frekvenser? eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Är det inte bara äldre som int hör så höga frekvenser? eller har jag fel? En människa kan max höra från 20-20000 hz, det är infraljud eller ultraljud vilket jag inte kommer ihåg vilket som är över resp. under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag har ett par Icemat Siberia och är allt annat än missnöjd. +++++ Bra ljud. Man känner knappt att man har dom på sig. Möjlighet att koppla loss volymkontrollen och halva sladden och använda lurarna till Mp3 spelaren. Micken är lös och fästes på tröjan/Skärmen. Snygga, Den vita passar väldigt ba ihop med en Ipod till exempel (Enligt mig). Bra kvalitet. ------ Micken går sönder lätt om man har den på tröjan och glömmer bort det när morsan skriker om att maten är klar (Min är trasig, men å andra sidan har jag 5 eadset liggandes som fungerar helt utmärkt förutom att micken gått sönder så det kanske bara är jag som inte kan hantera mickar.) Sladden är lite tjock/tung och kan vara i vägen om man inte har dragit den på nått finurligt sätt. Så min röst går helt klart till Icemat. Har viserligen inte testat Sennheiser lurarna men dom ser ut att sitta "på" örat i stället för "Runt" örat och det ger smärtor på öronen om du har på dom länge i sträck. Koss lurarna är lite dålig ljud kvalitet och känns plastiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Är det bara jag eller är det så att eric (diarrehampus) jämt gör, vad ska jag köpa för sorts pollar. PLZ jag vill qoutoa siana, ehm om det nu var siana aja skitsamma "Valet är det endra fria människan har så snälla, låt oss inte ta det ifrån dig" VOTE: åt helvete null vote, jag bryr mig inte, inte jag som ska ha headseatet välj själv nån gång det har börjat blivit lite tjatigt. Först på msn "jag ska köpa nytt headset" Sen på cs "vilket ska jag köpa icemat eller koss" och sen nu "vilket ska jag köpa?" PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Är det bara jag eller är det så att eric (diarrehampus) jämt gör, vad ska jag köpa för sorts pollar. PLZ jag vill qoutoa siana, ehm om det nu var siana aja skitsamma "Valet är det endra fria människan har så snälla, låt oss inte ta det ifrån dig" VOTE: åt helvete null vote, jag bryr mig inte, inte jag som ska ha headseatet välj själv nån gång det har börjat blivit lite tjatigt. Först på msn "jag ska köpa nytt headset" Sen på cs "vilket ska jag köpa icemat eller koss" och sen nu "vilket ska jag köpa?" PLZ Jag är beroende av att göra pollar med saker som jag ska köpa Imorgon ska jag hämta ut kosset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nullvotear. Kan nästan ingenting om headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts