Jump to content

Nytt headset

diarrehampus
 Share

Vilket av dessa ska jag köpa?  

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag har ett par Icemat Siberia och är allt annat än missnöjd.

+++++

Bra ljud.

Man känner knappt att man har dom på sig.

Möjlighet att koppla loss volymkontrollen och halva sladden och använda lurarna till Mp3 spelaren.

Micken är lös och fästes på tröjan/Skärmen.

Snygga, Den vita passar väldigt ba ihop med en Ipod till exempel (Enligt mig).

Bra kvalitet.

------

Micken går sönder lätt om man har den på tröjan och glömmer bort det när morsan skriker om att maten är klar (Min är trasig, men å andra sidan har jag 5 eadset liggandes som fungerar helt utmärkt förutom att micken gått sönder så det kanske bara är jag som inte kan hantera mickar.)

Sladden är lite tjock/tung och kan vara i vägen om man inte har dragit den på nått finurligt sätt.

Så min röst går helt klart till Icemat. Har viserligen inte testat Sennheiser lurarna men dom ser ut att sitta "på" örat i stället för "Runt" örat och det ger smärtor på öronen om du har på dom länge i sträck. Koss lurarna är lite dålig ljud kvalitet och känns plastiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller är det så att eric (diarrehampus) jämt gör, vad ska jag köpa för sorts pollar.

PLZ jag vill qoutoa siana, ehm om det nu var siana aja skitsamma

"Valet är det endra fria människan har så snälla, låt oss inte ta det ifrån dig"

VOTE: åt helvete null vote, jag bryr mig inte, inte jag som ska ha headseatet välj själv nån gång det har börjat blivit lite tjatigt.

Först på msn "jag ska köpa nytt headset"

Sen på cs "vilket ska jag köpa icemat eller koss"

och sen nu "vilket ska jag köpa?"

PLZ ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller är det så att eric (diarrehampus) jämt gör, vad ska jag köpa för sorts pollar.

PLZ jag vill qoutoa siana, ehm om det nu var siana aja skitsamma

"Valet är det endra fria människan har så snälla, låt oss inte ta det ifrån dig"

VOTE: åt helvete null vote, jag bryr mig inte, inte jag som ska ha headseatet välj själv nån gång det har börjat blivit lite tjatigt.

Först på msn "jag ska köpa nytt headset"

Sen på cs "vilket ska jag köpa icemat eller koss"

och sen nu "vilket ska jag köpa?"

PLZ ^_^

Jag är beroende av att göra pollar med saker som jag ska köpa :P

Imorgon ska jag hämta ut kosset

Länk till kommentar
Dela på andra sidor