r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Nån som kan förklara lite för mig om den? Redigerad 12 mars, 2006 av r2obx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Varför inte fråga I Denna tråd I stället för att starta en? Sen kan du ju söka också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Varför inte fråga I Denna tråd I stället för att starta en? Sen kan du ju söka också. Tråden som du länka mig till, har jag läst igenom en ggn, och den inriktar sig på en sammanställning av myter som är sanna eller falska, därför känns det inte fel att skapa en ny tråd. Så nån som kan svara? Redigerad 12 mars, 2006 av r2obx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Den så kallade spöksvävaren brukar åka omkring vid stranden vid Bayside Marina. Den har ingen förare (därför den brukar kallas för just spöksvävaren) och sjunker ner under ytan när den åkt en bit ut i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Tack då sätter jag punkt för tråden här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jaaaa Redigerad 23 mars, 2006 av r2obx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jaaaa Satte inte du punkt sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Den så kallade spöksvävaren brukar åka omkring vid stranden vid Bayside Marina. Den har ingen förare (därför den brukar kallas för just spöksvävaren) och sjunker ner under ytan när den åkt en bit ut i vattnet. Bara en fråga, så den åker av sig själv? Edit: Trodde den bara ligg stilla... Redigerad 23 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Bara en fråga, så den åker av sig själv? Edit: Trodde den bara ligg stilla... Jo, den glider ut från stranden ut i vattnet, en bit ut där den sedan sjunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jo, den glider ut från stranden ut i vattnet, en bit ut där den sedan sjunker. Hehe ok, ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Satte inte du punkt sa du? Ój fruktansvärt ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ój fruktansvärt ? :'( Det är fruktansvärt att du sätter punkt för en topic, sedan 11 dagar senare spammar du i den. Värt en varning, men jag är snäll den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 OK, är ingen van "skrivare", skulle testa det där med färger på texten men de strula sig . Då vet jag, sätter ett absolut PUNKT nu då azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts