Jacker Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Du vet väl att HeatoN ha´r ett stort "N" på slutet? Och t.o.m. ett stort T i mitten (HeaToN). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Heter oftast Tappo. Jag mötte på en trevlig själ som hette Akaast på en cs-server häromdan, det var inte P-C, det var Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Colan Sakic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Shape D. (OBS! Rollspel är en helt annan sak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 xeR på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Take a wild fucking guess. (OBS: Rollspel är en annan sak ) Som typ 'lajv' eller? Vet vad du menar.. varför är det en annan sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 varför är det en annan sak? Man vill ju inte ha en karaktär som heter t ex Kalle.swe i rollspel, man vill ju fördjupa sig lite mer, heta t ex Rallar Halvtand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Du vet väl att HeatoN ha´r ett stort "N" på slutet? Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Urax Sigurd Svamp-Bob-Trekant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Aszchmed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Heter oftast Tappo. Jag mötte på en trevlig själ som hette Akaast på en cs-server häromdan, det var inte P-C, det var Tweak Har redan erkänt mina synder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Dee är mitt nick... all the time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) ZlarC eller CralZ [ASAP]Kikai ZcruweN^ Xaowi Och några fler nick som jag inte kommer på Redigerad 16 mars, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag lirar bara CS, och då nickar jag -N-I-R-lPlutoniuM^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Panimala, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 FPS: StellHell CS: Bonnr'o'ta WoW: Felicia relaterat (Feli, Fillan aso.) Tibia: Shibby och Stell relaterat (Shibby <namn>, Stell <namn>) Men oftast blir det StellHell. Har en Stellhell (litet H) på WoW.. Stör mig som fan på det. Och på Tibia så får man inte ha stora bokstäver mitt i namn, så jag har en karaktär som heter Stell'Hell. Gillade inte det heller. Det ska vara StellHell. Inte Stellhell, inte stellhell, inte stell hell osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Det ska vara StellHell. Inte Stellhell, inte stellhell, inte stell hell osv. En skvätt av perfektionism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 En skvätt av perfektionism? Må så vara. Det är ju själva H:et som är det snygga. StellHell. Det ser helt klart bättre ut än Stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Må så vara. Det är ju själva H:et som är det snygga. StellHell. Det ser helt klart bättre ut än Stellhell. Mja, jo. Sant. Det flesta säger "wuuzmuu", "wuzi" och sånt där så jag har gett upp med det. Sen ångrar jag rejält att jag bytte namn från Buffus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Som typ 'lajv' eller? Vet vad du menar.. varför är det en annan sak? Nja tänkte mer på RPG's och MMORPG's. Har en fet lista med namn (som jag dock inte använt än), hittils har jag spelat som Andargus i Parallell Universe och Morrgh i World of Warcraft. Nåde den som stjäl dessa... nåja. Har ändå ca 50 RPG-nicks i en textfil Edit: Det är en annan sak för att i rollspel vill jag vara lite mer seriös, och således använder jag inte skribb. Redigerad 16 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts