P-C Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hittade denna och tyckte att det skulle vara ganska kul att göra en 'ny' undersökning. Själv så nickar jag väl oftast 'akaast'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 . 'eXotic' är det enda rätta ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Brukar heta Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) ** Redigerad 24 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) I RPG-spel kallar jag mig oftast för Eranduil, ibland Eranduil Siana (därifrån jag fått detta nick, Eranduil Siana slumpades fram på Neverwinter Nights). Annars spelar jag med Flugfarfar eller Tapetstruktur. På senaste tiden har jag blivit förtjust i "Kvällsvard" också, en skön karaktär i Svinvinternatt av Terry Pratchett. Redigerad 12 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Nickar oftast: Chucky.swe Och ofta med typ ]1337[Chucky.swe (klannamns exempel) EDIT: kan inte komma på några mer just nu ..:Gurkan:.. ska vi bilda bf2 klan? Redigerad 12 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Brukar oftast kalla mig själv Matteus eller gamla goa' Mattehallik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Haha den var ju faktiskt riktigt bra "Mattehallick" Edit det jag skrev skiljer sig från ditt nick Redigerad 12 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Förut hade jag väl mest CurunirOfValinor, men nu har jag börjat använda CoV mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hette Zsolt innan på cod2 men nu heter jag Hippie Jag kör crackat btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 CoV låter som en klan men det är fint.. Cykel ovana vantar (DOH jag kommenterar som en kalkon just nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Det enda jag spelar online just nu är Swat. Och då är jag oftast BLUE_R2D2 eftersom Siana vill ha oss i lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Brukar oftast använda det ubercoola nicket Nait (fyra första bokstäverna från mitt namn baklänges),eller så blir det bara Seb. Redigerad 12 mars, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Brukar oftast använda det ubercoola nicket Nait (fyra första bokstäverna från mitt namn baklänges),eller så blir det bara Seb. @chucky.swe: Vilket oerhört snitsigt och fantasifullt klannamn ni har Du heter Sebastian gissar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Du heter Sebastian gissar jag på Vem sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vem sa? Vem sa vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Sikorka Kemoi Akrokis FRANK THE TANK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vem sa vad? Vem sa vem sa vad? Nejmen, vad syftar givetvist på mitt namn, försökte skämta lite men du fattade tydligen inte vinken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Everest oftast. Annars Trotsky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Boomer, b00m3r, Player, Xenon och Der_Newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts