r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hello, eftersom jag under den tid på detta forum bara skrivit och inte brytt mig om bilder m.m undrar jag: Hur lägger jag in en sån där liten bild som man ser ute under sitt användarnamn, i den vänstra spalten när man skivit nåt? Sökte men hitta inget om detta, bye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Det är säkerligen avataren du pratar om. Den ändrar du under "My Controls" inne på "Edit Avatar Settings". Flyttar även tråden till sitt rätta ställe, GTAsajten - Forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Tack Azore, sry för att ja skrev i fel ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts