aikjonas12 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Det vääääärkar som du inte läste vad du skrev innan Smart tänkande... Jag ber inte om ursäkt till han för att en annan person sa att jag var dum för att jag sa så. Jag skrev ju inte precis något illa om det där jobbet mer än att det värkade ganska tråkigt i mina öron. Om det tolkas som kränkande på något sätt så, ursäkta. Om ni sa att min pappa värkade ha ett tråkigt jobb så skulle inte jag känna mig särkilt ledsen över det. Jag har bett om ursäkt så nu går vi ontopic. Redigerad 16 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Får jag inte tycka att ett jobb värkar tråkigt? Jag tror ingen tar illa upp om jag säger att jag inte skulle trivas på deras jobb. (såg inte ditt inlägg fören nu.) Och Tweak: Lycka till att få ett bra jobb om du idiotförklarar folk för att de gjort ett misstag. Sen kan jag ju tillägga att min morsa och farsa inte värkar ha så värst roligt jobb. Jag skulle hemskt gärna bett om ursäkt om det inte va för att ni uttryckte er minst lika illa... Jag bad ju fan om ursäkt innan jag skrev allt, elelr hur? Jag inledde med "förlåt och allt, men". Och ja, jag tror det kommer gå bra för mig i mitt jobbsökande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag bad ju fan om ursäkt innan jag skrev allt, elelr hur? Jag inledde med "förlåt och allt, men". Och ja, jag tror det kommer gå bra för mig i mitt jobbsökande. Men du idiotförklarade ändå.. Så kan man ju säga hela tiden isåfall "förlåt men, jävla hora!" Men jag har bett om ursäkt och Jag vet att jag uttryckt mig klumpigt, var det något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Men du idiotförklarade ändå.. Så kan man ju säga hela tiden isåfall "förlåt men, jävla hora!" Men jag har bett om ursäkt och Jag vet att jag uttryckt mig klumpigt, var det något mer? Haha ja gör du så, men jag hade ju anledning att säga som jag gjorde. Att du på något sätt försöker sätta dig i en position överlägsen min genom att fråga mig "om det var något mer?" är lite skrattretande - då det var DU som qoutade ett 2 månader och 1 dag gammalt inlägg och svarade en massa osammanhängade smörja Och som svar på din fråga: nej, det var inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Haha ja gör du så, men jag hade ju anledning att säga som jag gjorde. Att du på något sätt försöker sätta dig i en position överlägsen min genom att fråga mig "om det var något mer?" är lite skrattretande - då det var DU som qoutade ett 2 månader och 1 dag gammalt inlägg och svarade en massa osammanhängade smörja Och som svar på din fråga: nej, det var inget mer. Jag såg inte erat inlägg fören igår. Men okej... Nu går vi ontoppic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Motala WTF!?!? Trodde inte nån forumit bodde i närheten av mig! Förutom Hultan och Funnylin då, som bor i Linköping @Twiiik: Så jävla rätt! Hey.. Nu blev jag ledsen! Jag då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts