Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kul jobb... Känslokallaste/onödigaste inlägget på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kul jobb... Tuff du är. Vad jobbar din mor och far som då? Säg inte VD för något datorföretag för det är fan tråkigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Ja, korsfäst Jonas nu! Här går jag i skola: http://visaren.se/details.php?co_id=244479 Redigerad 13 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Snälla, jag la in det här för att hjälpa min mamma inte för att ni ska hålla på och visa vart fan era föräldrar jobbar. Då kan ni lika gärna starta en ny tråd där ni skriver vart de jobbar. Och, fan . Om ni kunde vara lite schysst och lägga in öppettider för era föräldrars företag vore det ganska snällt istället för att skriva vart de jobbar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Haha morsans sambos företag finns med =) ALLA registrerade svenska företag finns med, gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Snälla, jag la in det här för att hjälpa min mamma inte för att ni ska hålla på och visa vart fan era föräldrar jobbar. Då kan ni lika gärna starta en ny tråd där ni skriver vart de jobbar. Och, fan . Om ni kunde vara lite schysst och lägga in öppettider för era föräldrars företag vore det ganska snällt istället för att skriva vart de jobbar.. Men du nu tänker du inte efter. ju fler som spammar i tråden ju mer håller den sig vid liv, ju fler ser de, ju fler hittar sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Dom får företagen från Svensk Marknadsservice. Så, det betyder att de får varenda litet sketet företag som är registrerat som företag.. Och, det finns över 950000 företag i Sverige Teknikmagasinet i Örnsköldsvik finns inte med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Teknikmagasinet i Örnsköldsvik finns inte med... Nöpp, inte Digistore i Motala heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag trodde det fanns fler McDonalds i sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Kul jobb... Förlåt och allt, men måste bara säga detta. Jävla idiot! Fyfan vad okäsnligt och dumt sagt. Att överhuvudtaget hålla på att nämna folks föräldrars jobb och liknadne i bråk och t.o.m helt oprovocerat som du gjorde i detta fallet är bara så stört och idiotiskt. Alla jobb behövs, inget är sämre än det adnra och de mest välbetalda jobben behöver inte vara de nödvändigaste eller bästa. Så i fortsättningen, håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 ALLA registrerade svenska företag finns med, gah! Bara för det kanske inte öppettiderna för företagen finns med, fast jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nöpp, inte Digistore i Motala heller. Motala WTF!?!? Trodde inte nån forumit bodde i närheten av mig! Förutom Hultan och Funnylin då, som bor i Linköping @Twiiik: Så jävla rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Motala WTF!?!? Trodde inte nån forumit bodde i närheten av mig! Förutom Hultan och Funnylin då, som bor i Linköping @Twiiik: Så jävla rätt! Ahh, Östergötland ftw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Här jobbar jag då JAg har lite makt på det här stället , jag är med och bestämmer vart alla laster ska gå och vem som ska köra vilken väg och klockslag Box Delivery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Min farsa ska göra en intervju med visaren imorgon. (han kommer från Dagens Industri) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hah, min farsas egna företag finns med Nice sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag trodde man behövde betala för att lägga ut reklam på gtasajten. Vilken knäpp på näsan åt dom som gör det (cdon, ebay?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Känslokallaste/onödigaste inlägget på länge. Får jag inte tycka att ett jobb värkar tråkigt? Jag tror ingen tar illa upp om jag säger att jag inte skulle trivas på deras jobb. (såg inte ditt inlägg fören nu.) Och Tweak: Lycka till att få ett bra jobb om du idiotförklarar folk för att de gjort ett misstag. Sen kan jag ju tillägga att min morsa och farsa inte värkar ha så värst roligt jobb. Jag skulle hemskt gärna bett om ursäkt om det inte va för att ni uttryckte er minst lika illa... Redigerad 16 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Får jag inte tycka att ett jobb värkar tråkigt? Jag tror ingen tar illa upp om jag säger att jag inte skulle trivas på deras jobb. (såg inte ditt inlägg fören nu.) Och Tweak: Lycka till att få ett bra jobb om du idiotförklarar folk för att de gjort ett misstag. Sen kan jag ju tillägga att min morsa och farsa inte värkar ha så värst roligt jobb. Jag skulle hemskt gärna bett om ursäkt om det inte va för att ni uttryckte er minst lika illa... Det vääääärkar som du inte läste vad du skrev innan Smart tänkande... Jag ber inte om ursäkt till han för att en annan person sa att jag var dum för att jag sa så. Redigerad 16 maj, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts