Jump to content

Visaren.se

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

visaren_logosmall_656209_0.gif

Jag vill tipsa alla om den här sidan.

Fick i uppdrag av min mor att göra det , för hon jobbar på visaren.se och har varit med ända sen starten och byggt upp sidan.

Sidan är relativt ny. Släpptes för allmänheten 14 februari.

Vad är då visaren.se ?

Visaren.se kan liknas i sättet till hitta.se, fast här söker du på ett företag och får reda på dess öppettider.

Så, det jag vill ha lite hjälp med är att ni söker på eran stad och tittar ifall det finns någon öppettid som inte är inlagd. Varje tid som läggs in kommer personalen på visaren.se att kolla igenom och godkänna. Så, det är ingen idé att ni skriver i helt fel tid.

Om ni lägger in 3 tider på ett företag har ni chansen att vinna en Plasma-TV, XBox 360 & iPod nano.

Och, sprid ut den här sidan till folk. Än så länge gör de bara reklam i radio och TV4 Värmland..

http://www.visaren.se

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan vara en bra affärsidé men jag antar att det inte finns så många öppentider på den just nu? -_-

Jag vet tyvärr inte hur många tider som är inlagda, men det är flera tusen..

Men, just därför mamma och de andra ville att jag skulle informera folk om den här sidan. För att folk kan lägga in tider och då bidra till att sidan växer fortare och blir bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, min mammas som hon drev för 4-6 år sen ligger me, fast addressen går till vårt nuvarande hus, och telefonen till min farsas förtag.. Sökorden stämmer inte heller precis^^

sökord bransch:

budbils, kurir, postföretag, expressbud, sändebud, ilbud, bussfrakt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor