Karatemorfar Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Jag vill tipsa alla om den här sidan. Fick i uppdrag av min mor att göra det , för hon jobbar på visaren.se och har varit med ända sen starten och byggt upp sidan. Sidan är relativt ny. Släpptes för allmänheten 14 februari. Vad är då visaren.se ? Visaren.se kan liknas i sättet till hitta.se, fast här söker du på ett företag och får reda på dess öppettider. Så, det jag vill ha lite hjälp med är att ni söker på eran stad och tittar ifall det finns någon öppettid som inte är inlagd. Varje tid som läggs in kommer personalen på visaren.se att kolla igenom och godkänna. Så, det är ingen idé att ni skriver i helt fel tid. Om ni lägger in 3 tider på ett företag har ni chansen att vinna en Plasma-TV, XBox 360 & iPod nano. Och, sprid ut den här sidan till folk. Än så länge gör de bara reklam i radio och TV4 Värmland.. http://www.visaren.se Redigerad 12 mars, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Kan vara en bra affärsidé men jag antar att det inte finns så många öppentider på den just nu? Redigerad 12 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ganska smart och unik idé, kan nog växa snabbt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kan vara en bra affärsidé men jag antar att det inte finns så många öppentider på den just nu? Jag vet tyvärr inte hur många tider som är inlagda, men det är flera tusen.. Men, just därför mamma och de andra ville att jag skulle informera folk om den här sidan. För att folk kan lägga in tider och då bidra till att sidan växer fortare och blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vart hämtar dom företagen ifrån? farsans halft egna företag han driver för skojs skull ligger med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Haha, farsans företag är med! Men det ska det ju givetvis vara. Men till och med grannens "åka iväg och fixa till klövarna på kor firma" finns ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vart hämtar dom företagen ifrån? farsans halft egna företag han driver för skojs skull ligger med Dom får företagen från Svensk Marknadsservice. Så, det betyder att de får varenda litet sketet företag som är registrerat som företag.. Och, det finns över 950000 företag i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Haha, min mammas som hon drev för 4-6 år sen ligger me, fast addressen går till vårt nuvarande hus, och telefonen till min farsas förtag.. Sökorden stämmer inte heller precis^^ sökord bransch: budbils, kurir, postföretag, expressbud, sändebud, ilbud, bussfrakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Föräldrarnas också Tips: Skaffa snyggare design på sidan och låt inte tävlingsreklamen ta upp halva ytan. Redigerad 12 mars, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hoho farsans fanns med. Även morsans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Varför är min farsas affärs adress, adressen till hans bostad... nåja, skitsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Faders arbetsplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Varför har mina föräldrar inga egna företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Pappas jobb http://visaren.se/details.php?co_id=257588 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 HIHI, JAG GJORDE DEN HÄR!! HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Min farsas företag finns med Fina sökord; fristående, konstnärlig, verksamhet (han är journalist ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Nästan lite dagens LOL http://visaren.se/details.php?co_id=801040 http://visaren.se/details.php?co_id=138330 Redigerad 12 mars, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Häääääääär jobbar min pappa http://visaren.se/details.php?co_id=564297 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Häääääääär jobbar min pappa http://visaren.se/details.php?co_id=564297 Kul jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Haha morsans sambos företag finns med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts