diarrehampus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hej Jag har samma ip på 2 datorer De är inom samma nätverk Hur gör jag så det blir olika ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Proxy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Samma här... Men jag har inga problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag kan inte lira bf2 Vill se om det är det som är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 1. Datorhjälpstråden. 2. Förmodligen får du bara 1 ip från din isp, en kompis hade samma problem med Bostream. Bara att använda proxy eller ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 1. Datorhjälpstråden. 2. Förmodligen får du bara 1 ip från din isp, en kompis hade samma problem med Bostream. Bara att använda proxy eller ge upp. När man använder proxy, lär man skriva lösen hela tiden då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 När man använder proxy, lär man skriva lösen hela tiden då eller? Det beror på, men det ska nog inte behövas. Eller, om din isp kräver inloggning varje gång behöver du det. Men på proxyn ska du nog klara dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Du kan ju alltid låna grannens nät.. Om någon har trådlöst i närheten.. Ha ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Går det inte bara att byta från dynamisk till statisk ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Går det inte bara att byta från dynamisk till statisk ip? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Det skulle underlätta om du kunde berätta hur ditt nätverk ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts