I lol Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Kanske inte så väldit bra idé, fick den efter att jag behövde en till NFSMW.. Har räknat upp alla ställen jag känner till att savefilerna är.. 1. Savefilerna kan finnas i Mina Dokument (My Documents) i en mapp namngiven av spelnamn eller de som släppt spelet (t.ex. EA Sports). 2. Savefilerna kan också finnas i C:\Documents and Settings\*Användare*\Application Data, för att komma dit så måste ni välja att dolda filer skall synnas, där i den Foldern är det oftast Spelbolaget som är grundmappen. 3. Savefilerna kan också finnas i Spelets Folder (t.ex. C:\Program\*spelnamn*\Savedgames (eller något annat, ni märker nog). 4. Eller så är alla save-filer in krypterat i en fil. Välj Helst Valfri Upploadsida, Som Rapidshare osv. Ska ni ladda upp på forumet lägger ni i ZIP fil Nå jag behövde en en NFS MW savefil där alla Blacklist Rivaler är avklarade, Filen hittar ni i Mina Dokument\NFS Most Wanted Någon? Redigerad 18 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kanske inte så väldit bra idé, fick den efter att jag behövde en till NFSMW.. Har räknat upp alla ställen jag känner till att savefilerna är.. 1. Savefilerna kan finnas i Mina Dokument (My Documents) i en mapp namngiven av spelnamn eller de som släppt spelet (t.ex. EA Sports). 2. Savefilerna kan också finnas i C:\Documents and Settings\*Användare*\Application Data, för att komma dit så måste ni välja att dolda filer skall synnas, där i den Foldern är det oftast Spelbolaget som är grundmappen. 3. Savefilerna kan också finnas i Spelets Folder (t.ex. C:\Program\*spelnamn*\Savedgames (eller något annat, ni märker nog). 4. Eller så är alla save-filer in krypterat i en fil. Välj Helst Valfri Upploadsida, Som Rapidshare osv. Nå jag behövde en en NFS MW savefil där alla Blacklist Rivaler är avklarade, Filen hittar ni i Mina Dokument\NFS Most Wanted Någon? Här har du DANNE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Här har du Tack! Danne Von Rabarber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Du... tyckte du om mina bilar? Dom var fina tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Japp, ja med En sak jag inte gillar med NFS MW, är när dem har tagit bort en massa Modding möjligheter som fanns i NFSU 2 ingen NOS färg, ingen möjlighet att lägga dit bil radio och sånt, mindre Kjol modding möjligheter, inget NEON m.m. :'( Redigerad 12 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Japp, ja med En sak jag inte gillar med NFS MW, är när dem har tagit bort en massa Modding möjligheter som fanns i NFSU 2 ingen NOS färg, ingen möjlighet att lägga dit bil radio och sånt, mindre Kjol modding möjligheter, inget NEON m.m. :'( Men neon hade inte passat! Man kör ju bara på dan ändån. Och så är det inte den kulturen heller i NFS MW. Men dom kunde haft lite mer styling-möjligheter. Det är ju synd att man bara kan ha 1 vinyl. Man kunde ju ha 5 vinyler eller nåt på NFSU 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag skulle behöva save fil från någon som klarat Brothers in Arms. Jag skulle även behöva en save fil från Call of duty (första), där ni minst klarat banan där man kommer från båt utan vapen, har för mig att det är nån staty i närheten också. MVH Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag har en save Till CoD där jag är vid Berlin. Den är dock på Veteran med det kanske går bra endå ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag har en save Till CoD där jag är vid Berlin. Den är dock på Veteran med det kanske går bra endå ?? Ja tack, det borde jag klara av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag kan inte ladda upp filen Hur gör jag :"> ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag kan inte ladda upp filen Hur gör jag :"> ? Om den inte är allt för stor kan du ju bifoga den och skicka den till min hotmail: bonsveningzon@hotmail.com Du kan även ladda upp den på tex: http://www.sendmefile.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kanske inte så väldit bra idé, fick den efter att jag behövde en till NFSMW.. Har räknat upp alla ställen jag känner till att savefilerna är.. 1. Savefilerna kan finnas i Mina Dokument (My Documents) i en mapp namngiven av spelnamn eller de som släppt spelet (t.ex. EA Sports). 2. Savefilerna kan också finnas i C:\Documents and Settings\*Användare*\Application Data, för att komma dit så måste ni välja att dolda filer skall synnas, där i den Foldern är det oftast Spelbolaget som är grundmappen. 3. Savefilerna kan också finnas i Spelets Folder (t.ex. C:\Program\*spelnamn*\Savedgames (eller något annat, ni märker nog). 4. Eller så är alla save-filer in krypterat i en fil. Välj Helst Valfri Upploadsida, Som Rapidshare osv. Nå jag behövde en en NFS MW savefil där alla Blacklist Rivaler är avklarade, Filen hittar ni i Mina Dokument\NFS Most Wanted Någon? Om du fortfarnade vill ha... AMD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Får ta det via MSN för den när sidan stödjer inte den sortens fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tjo. Har provat att modda min Towtruck på SA. Men nu hittar jag inte skiten, någon som skulle kunna uploada en Savefil med hela spelet klarat och med en towtruck sparat i något garage? Skulle vara rätt trevligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts