Martin-123 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag undrar om någon av er har testat denna. Den verkar helt ok, men om någon vet vad som är dåligt med den? Skriv det isåfall. För jag kanske ska skaffa en sådan. Här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag har inte testat den, men annars vet jag att DENNA Canon kamera är riktigt fin ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Jag har inte testat den, men annars vet jag att DENNA Canon kamera är riktigt fin ^^ Jo, men den är ganska dyr va? För jag hade tänkt mig en ganska billig modell. Men tror du den är något att satsa på? Redigerad 12 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jo, men den är ganska dyr va? För jag hade tänkt mig en ganska billig modell. Men tror du den är något att satsa på? Hur billig, såg inget pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts