Terrorysta Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Varje gång jag försöker starta MTA0.5:GTA3 så får jag upp ett felmeddelande som säger cannot find `data\mtapl.scm´ och jag har testat att installera om både spelet och MTA utan resultat. Så min fråga till er HUR GÖR JAG NU? Ps. jag vet att detta är SA-forum, men jag postar här med flit eftersom gtaIII forumet är dött. Mycket tacksam för svar. /T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Det är scm filen som du antagligen ska ersätta med någonting, den filen ligger i data mappen i Gta III mappen. Antagligen finns det att ladda ner på MTA's sida då det var det du verkade försöka spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Tack, ska kolla upp det. Kanske finns nån patch eller så att ladda. EDIT: jag hittar inte filen i min data-map. Dock så tror jag att min polare kan skicka den till mig. Redigerad 12 mars, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts