Jump to content

Azureusproblem

samool
 Share

Recommended Posts

Jag har låtit bli att uppdatera mitt Azureus jättelänge även fast det kommit en påminnelse varje gång jag startat programet. Nu har jag gjort det hur som helst men nu vägrar den ladda ner filer. Men det seedas fortfarande. Jag fattar inte vad det kan bero på eftersom det är samma inställningar som ligger kvar sen förut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder BITComet och tycker att det är bra! Kul att du fixade problemet, vad va felet? Har tänkt på att börja använda Azureus.. E det ett bra program?

Det är byggt på java. Det är bra för att då funkar det på dom flesta plattformarna som stöder java.

Men det gör att du måtse ha java igång och dra minne och grejs. Om du inte kör några andra java-program så är det bara onödigt.

Java brukar också vara segt och slött.

Jag säger: kör på uTorrent. Vet inte om det är något direkt som Azareus har som inte uTorrent har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder BITComet och tycker att det är bra! Kul att du fixade problemet, vad va felet? Har tänkt på att börja använda Azureus.. E det ett bra program?

Jag använder Azureus, men jag tycker bättre om BitComet. Jag skulle ha användt BitComet om det inte var för att jag av någon dum anledning får felmeddelanden när jag startar det.

Om andra personer stöter på samma problem med Azureus, är grejen den att ni måste trycka på knappen som startar om programmet efter att ni fått ner uppdateringen, annars fungerar det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor