samool Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag har låtit bli att uppdatera mitt Azureus jättelänge även fast det kommit en påminnelse varje gång jag startat programet. Nu har jag gjort det hur som helst men nu vägrar den ladda ner filer. Men det seedas fortfarande. Jag fattar inte vad det kan bero på eftersom det är samma inställningar som ligger kvar sen förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Använd utorrent. Mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Mja, jag gillar Azureus. Men nu ordnade det sig iallafall. Tack anyhow ni som inte svarade =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag använder BITComet och tycker att det är bra! Kul att du fixade problemet, vad va felet? Har tänkt på att börja använda Azureus.. E det ett bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag använder BITComet och tycker att det är bra! Kul att du fixade problemet, vad va felet? Har tänkt på att börja använda Azureus.. E det ett bra program? Utorrent är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag använder BITComet och tycker att det är bra! Kul att du fixade problemet, vad va felet? Har tänkt på att börja använda Azureus.. E det ett bra program? Det är byggt på java. Det är bra för att då funkar det på dom flesta plattformarna som stöder java. Men det gör att du måtse ha java igång och dra minne och grejs. Om du inte kör några andra java-program så är det bara onödigt. Java brukar också vara segt och slött. Jag säger: kör på uTorrent. Vet inte om det är något direkt som Azareus har som inte uTorrent har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag använder BITComet och tycker att det är bra! Kul att du fixade problemet, vad va felet? Har tänkt på att börja använda Azureus.. E det ett bra program? Jag använder Azureus, men jag tycker bättre om BitComet. Jag skulle ha användt BitComet om det inte var för att jag av någon dum anledning får felmeddelanden när jag startar det. Om andra personer stöter på samma problem med Azureus, är grejen den att ni måste trycka på knappen som startar om programmet efter att ni fått ner uppdateringen, annars fungerar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jo jag tänkte på det men det var inte det. Jag bytte helt enkelt inte tracker. Det var swebits som inte funkade ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 BitComet är så klockrent. Azuerus segar ner min dator helt sjukt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Utorrent borde användas av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts