Jump to content

XBOX360, svårt att sälja?

Roxxy
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jag satte in en annons på blocket på en xbox360, 5:e mars, det är en core system.

Många ringde och skickade mail till oss för att de ville köpa xboxen.

Jag satte priset på 2500kr i början men har gått ner till 2000kr för att kunna sälja den snabbare. Det var många som var intresserade som ville köpa den, men sen dess, ingen har hört av sig.

Borde jag gå ner i pris, lägre än 2000kr?

I butiken är det ca 700-900kr dyrare och min xbox är helt oanvänd och är i nyskick.

Jag vann den förresten....

Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Jag satte in en annons på blocket på en xbox360, 5:e mars, det är en core system.

Många ringde och skickade mail till oss för att de ville köpa xboxen.

Jag satte priset på 2500kr i början men har gått ner till 2000kr för att kunna sälja den snabbare. Det var många som var intresserade som ville köpa den, men sen dess, ingen har hört av sig.

Borde jag gå ner i pris, lägre än 2000kr?

I butiken är det ca 700-900kr dyrare och min xbox är helt oanvänd och är i nyskick.

Jag vann den förresten....

Tips?

Vad hände med dem som var intresserade då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till annonsen? Är ute efter en Xbox 360, men jag tro rdet är många som vill köpa dom men en hårddisk kostar ju nästan 1000 kr, sen skam an köpa till en hd-kabel, då är man uppe i 3800 ungefär, sen dom andra tillbehören med som följer me i premium så är man uppe i mer än 4000 kr, och då känns det inte värt.

Tror många tänker så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor