krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag kan inte starta mitt MTA och varje gång jag startar det så står det att den saknar en dll fil och att jag ska installera om det men det händer samma ska igen, sen blir min exe f**k up. Någon som vet vad det kan vara för problem eller länka någon sida som det står något om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Fungerar det att spela sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Efter jag har försökt att spela MTA så kommer det upp skicka felrapport så fort jag ska sätta igång gta sa helt skumt sån tur va så hade jag en kopia av exe (jag har köpt mitt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts