walen Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 fick en bränd version av hitman2 av min kompis men när jag ska spela är det inget ljud. och när jag går in på hm2 mappen och tar ett ljud att spela upp det i windows player där så står det går inte att spela upp filen formatet stöds in samma sak i creative playcenter?? HLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Så går det när man piratkopierar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 köp de riktiga i stället (vänta till priset sänks)så va det när ja ladda ner gta 3 fast då gick det inte att loada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hitman 2 är liksom ett av de spel där ljudt inte spelar nån såm hälst råll..utan det ända man hör är musiken som spelas...sätt på winamp och lyssna på din egen musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 JAg har också en bränd verision, men den funkar inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 (redigerad) JAg har också en bränd verision, men den funkar inte alls! Det är ju för f*n rätt åt er. Fortsätt bränna ni, då får spelbolagen inga pengar, de går i konkurs och vi får sitta och rulla tummarna hela dagarna. Redigerad 29 januari, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det är ju för f*n rätt åt er. Fortsätt bränna ni, då får spelbolagen inga pengar, de går i konkurs och vi får sitta och rulla tummarna hela dagarna. Håller med till 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det tycker jag med! JAg fick den utan att egentligen vilja ha den, Jag tycker inte att Hitman är så roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det tycker jag med! JAg fick den utan att egentligen vilja ha den, Jag tycker inte att Hitman är så roligt! Hum... Dumpa den och KÖÖÖÖÖÖP orginalet istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Nä ioförsej. Det blir lite långtråkigt efter ett tag, och så är 47 så j*vla ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Va säger ni?....Hitman 2 rockar ju asfett....det är ju skit roligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Halååååå det e väll inte olagligt att kåpa bräda spel?bara att sälja...så va det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts