andreazz1 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nån som vet hur man får den dära tavla som de står massa bilar som man ska hämta å lyfta upp med en gul kran...jag har inte den men mina kompisar har den de e skumt nån som vet hur man får den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Kan du lära dig använda kommatecken, punkt, pata svenska och förklara bättre? Tavla? Bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Du får den när du...Börjar sno bilar för Cesar i SF Tror jag väldigt länge sedan jag lirade storyn nu. @Godfather: Det är ditt fel om du inte kan läsa, förstog utan problem. Redigerad 10 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Asså ingen av er kan stava så hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan du lära dig använda kommatecken, punkt, pata svenska och förklara bättre? Pata? Kan du pata Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Asså ingen av er kan stava så hehe Kan ju vara så att ingen bryr sig om stavningen på ett forum, så länge det är läsligt spelar det väl ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan ju vara så att ingen bryr sig om stavningen på ett forum, så länge det är läsligt spelar det väl ingen roll? Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan du lära dig använda kommatecken, punkt, pata svenska och förklara bättre? Tavla? Bilar? Ja, det var ju verkligen supersvårt att förstå vad han menade. Han menade väl uppenbarligen tavlan som visar vilka bilar man ska samla och skjutsa upp i den gula lyftkranen. Tänk pojk. Du får väl helt enkelt fortsätta spela, tillslut får du den tavlan. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts