Jump to content

Problem med FF

Bubbli
 Share

Recommended Posts

Ja, jag skulle prova en sak med mp3-spelaren så jag kopplade in den i datorn som vanligt och startade "Den här datorn" den sökte... Och sökte... Och sökte... Stänger ner och klickar igen. Inget fönster öppnas. Jag startar om datorn och gör samma sak igen.. Och det söker och jag tänkte "Äh, skitsamma" drar ur sladden och märker att jag fortfarande inte kan klicka igen på något så jag startar om igen. När jag då startar FF så märker jag att alla mina bokmärken är borta. Sedan märker jag även att min sökmotorer är borta och att jag inte kan lägga till nya. Frågade skribb och han snackade om att min "profil" kanske är borta eller något och då är min fråga om det är det hur fixar man en ny och om ni tror att det är något annat så undrar jag vad. Kan även säga att jag försökt installera om det två gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så en, som när folk är emot IE säger: Byt till FireFox, mycket bättre.

DÅ TAR JAG EN: BYT TILL IE, MYCKET BÄTTREEE!

Åhh, du är så trångsynt! :teehee:;P

På tråden,

Testa att avinstallera och ta bort mozilla firefox-mappen och därefter så installerar du den på nytt. Kan fungera.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju säga vad jag har försökt med.

• Avinstallera och installera igen
  • Avinstallera ta bort alla mappar (som jag kunde hitta... Gissar på att det bara var dom i "Mozilla FireFox")
  • Tja, sedan kom jag inte på något mer.

@ pKz: Jag tycker FireFox är skönt och det funkar väl bra nu bara det att man får gå in på googles hemsida och sådant. Bokmärkena var inte sååå viktiga. Blev bara lite besviken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag kanske.

Avinstallera FireFox, ta bort mozilla firefox-mappen och sedan gör du följande;

Gå till C:\ --> Documents and Settings --> "ditt namn" --> Application Data --> Mozilla

Ta bort mappen mozilla under Application Data. OBS! TA INTE BORT APPLICATION DATA!

För att kunna se Application Data kan det hända att du måste visa dolda mappar och filer först. Klicka då på Verktyg i menyn sedan väljer du Mappalternativ och så ploppar en dialogruta upp. Klicka på fliken Visning och klicka i "Visa dolda filer och mappar" och sedan Verkställ, OK.

Nu kan du testa att installera på nytt.

Enjoy!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor