samuelszon Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Yes! En sån här tråd har jag längtat efter! Okej. Vad har jag fångat på bild? Bara jag som tycker det ser ut som en katt ? Öh.. En katt? !! Varför bytte du din fräscha Günther bild Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Gamarna flyger inte i några pappersbitar när man skjuter på dom. De bara försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag tror att det egentligen ska vara en gam... Njaaa, inte riktigt, skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Idag gled jag runt i San Fierro. Helt plötsligt får jag se den här saken flyga i luften, varav jag fotade den. Har någon sett något liknande? Det är en väldigt lågupplöst pippi! (suckar och skakar på huvudet) Redigerad 11 april, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Jag håller med "Boomer", en bugg Nah, det är nog en örn. Redigerad 10 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Yes! En sån här tråd har jag längtat efter! Okej. Vad har jag fångat på bild? Bara jag som tycker det ser ut som en katt ? Det ser ut som ett läskigt ansikte tycker jag..Om jag kollar riktigt noga ser det ut som nån "farlig gubbe" ja ni fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aftermath Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja, jätte fin katt. Men jag kan hålla med ja, det ser ut som en liten katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Skulle fågeln vara ny eller? har sett den typ 1000 ggr, är väl inget specielt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har sett sånna hur många gånger som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Haha, va bra Den var ju... ehrm... fin. Men va gjorde den i San Fierro? Hehe! Väldigt..... ehh..... fin. Hur den hamnade i San Fierro? ........ Navigationskrångel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts