glassjaw Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Idag gled jag runt i San Fierro. Helt plötsligt får jag se den här saken flyga i luften, varav jag fotade den. Har någon sett något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Idag gled jag runt i San Fierro. Helt plötsligt får jag se den här saken flyga i luften, varav jag fotade den. Har någon sett något liknande? Hm.. ser ut som en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hm.. ser ut som en bugg Den rörde sig som en fågel. Ganska stor också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Idag gled jag runt i San Fierro. Helt plötsligt får jag se den här saken flyga i luften, varav jag fotade den. Har någon sett något liknande? Det är en örn finns i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Det är en örn finns i öknen Haha fin örn den måste jag se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ja, gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Idag gled jag runt i San Fierro. Helt plötsligt får jag se den här saken flyga i luften, varav jag fotade den. Har någon sett något liknande? Det är en örn.. Eller det ska föreställa en örn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Det är en örn.. Eller det ska föreställa en örn. Haha, va bra Den var ju... ehrm... fin. Men va gjorde den i San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hahaha snygg bild..på en fågel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) En örn! Edit: Den är av papper. Pröva att skjuta på den. Redigerad 10 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ser ut som en fågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 En örn! Edit: Den är av papper. Pröva att skjuta på den. Visst är det fult att skjuta på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Visst är det fult att skjuta på dom Kan man skjuta fåglar? Måste prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan man skjuta fåglar? Måste prova! Dom flyger I pappersbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Yes! En sån här tråd har jag längtat efter! Okej. Vad har jag fångat på bild? Bara jag som tycker det ser ut som en katt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Yes! En sån här tråd har jag längtat efter! Okej. Vad har jag fångat på bild? Bara jag som tycker det ser ut som en katt ? Ett ansikte av en katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ett ansikte av en katt? Det är precis vad jag tycker också.. OMG, ett nytt påskägg?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Det är precis vad jag tycker också.. OMG, ett nytt påskägg?!?!? Tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Det är en örn.. Eller det ska föreställa en örn. Jag tror att det egentligen ska vara en gam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Öhh? En gam? Skulle inte tror de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts