tojo909 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ca 182-183 (meter ) 182meter?? Du var verkligen lång!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) 163 kanske vet inte ricktigt väger runt 73-72 kilo.ni tror säkert ja ä värsta lill fettot. men tar runt 13 kilo hantel,, skäms men borde ta mer har bara inte orka träna på sista tiden Redigerad 11 mars, 2006 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Är ganska exakt 175cm lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Är ca 178 cm lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 175-180 nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Är 191 cm lång, kommer nog inte växa så mkt mer men förhoppningsvis några cm till. Och att det skulle vara fult att vara lång håller jag absolut inte med om, de tjejer som jag träffat tycker att det är snyggt att vara lång. fördelarna med att vara lång är mkt större än nackdelarna. den enda nackdelen som jag kommer på nu är att det är lite krångligt o komma in i morsans saab när man ska övningsköra:P Det var nån som undrade varför man skulle vilja bli 2 meter, jag själv skulle vilja bli det för att jag trivs med att vara lång, plus att jag spelar basket o det är ju en fördel om man är lite längre i det. Säger inte att man måste vara aslång för o lira basket, har mött många 160-170 killar som snurrar upp mig rätt bra:P men som sagt så är det en fördel. Redigerad 12 mars, 2006 av Hjelmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts