the predator Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 hur sätter man in bilder till vänster och här nere snälla sej jag är ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Kan du vara vänlig och använda en trevligare ton och inte använda så blir det trevligare för alla, tack. Så här gör du för att lägga upp en avatar: Du lägger upp den bilden du vill ha på internet t ex på Pixas och vänster klickar på den och väljer egenskaper. Ganska långt ner står det Adress, du kopierar adressen och går in på My Controls(som ligger högt upp till höger på sidan). Du klickar på Edit avatar settings och fyllerr i adressen och klickar på edit avattar settings eller vad det står på knappen där nere. Nu är det klart! Så här lägger du upp en Singnatur: Du gör prrecis som på avatar, men du går in på edit singnatur settings istället. Du klickar på IMG knappen om du vill ha en bild(fyll i adressen i rutan om du villl ha bild) Om du inte vill ha en bild kan du skriva nått. Klicka på knappen där nere och så är det klart Ursäkta stavfel, jag tröttnade efter att jag skrivit hälften så jga skrev bara så snbbt jag kunde Redigerad 28 januari, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobby Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag tror att förklaringen "Gå in på My controls och skriv in en adress eller välj en bild" skulle räcka. Men jag undrar hur man gör en screenshot från ps2 aparaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts