Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ed Gein dödade inga poliser. Ed Gein hade ingen motorsåg. Filmskaparna har själva berättat det i efterhand. Och tror'u verkligen att polisen skulle visa såna filmer ur sitt arkiv för 2321342133412 människor? Gissade du dom siffrorna eller räknade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Vad sågade han av armar osv med då? Han gillade I allafall att sy. Redigerad 19 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Skulle någn kunna lägga upp en sida där det står om han Ed Grain eller vad han heter. UTAN bilder tack! Vill inte se bilder på några upphängda kärringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Skulle någn kunna lägga upp en sida där det står om han Ed Grain eller vad han heter. UTAN bilder tack! Vill inte se bilder på några upphängda kärringar. http://sv.wikipedia.org Is the shit! Sök på Ed Gein så står det lite om han, men det finns mer på den engelska versionen, http://eng.wikipedia.org. Googla inte på Leatherface på bilder om du vill undvika hur han såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 http://sv.wikipedia.org Is the shit! Sök på Ed Gein så står det lite om han, men det finns mer på den engelska versionen, http://eng.wikipedia.org. Googla inte på Leatherface på bilder om du vill undvika hur han såg ut. Ok... men det stod ju aslite på svenska och den engelska sidan funka ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad sågade han av armar osv med då? Han gillade I allafall att sy. Kniv? Han mördade iallafall inte någon med motorsåg. Reve: Proffisionell som jag é satt jag och räknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) @Rabarben: Förlåt, gav dig fel länk. Här är den i alla fall, och det står allt du behöver veta om Edward Theodore Gein @Bobbo_Viking: Men 'The Texas Chainsaw Massacre' bygger ju på Ed Geins påhitt, och precis som du hör i namnet så använder han motorsåg för att döda sina offer. Och det står även här att han använde motorsåg. Aja, du kanske vet bättre. Jag har ingen aning. Redigerad 19 mars, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 @Rabarben: Förlåt, gav dig fel länk. Här är den i alla fall, och det står allt du behöver veta om Edward Theodore Gein @Bobbo_Viking: Men 'The Texas Chainsaw Massacre' bygger ju på Ed Geins påhitt, och precis som du hör i namnet så använder han motorsåg för att döda sina offer. Och det står även här att han använde motorsåg. Aja, du kanske vet bättre. Jag har ingen aning. "Motorsågsmassakern" é väldigt svagt inspirerad av Ed Gein. Mördaren i filmen kallas "Leatherface" och dödar folk med en motorsåg varav namnet på filmen. Jaså, vad jag har fått höra ströp Ed Gein sina offer och hängde dom uppochner på sin vind och använde deras kroppsdelar till myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Enligt wikipedia så gjorde han kläder av t.ex. människoläppar och tjejers... saker och bröst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Enligt wikipedia så gjorde han kläder av t.ex. människoläppar och tjejers... saker och bröst! Ja, det é sant. Han gjorde bland annat ett skärp av bröstvårtor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Kniv? Han mördade iallafall inte någon med motorsåg. Reve: Proffisionell som jag é satt jag och räknade. Måste vara segt att skära sönder underlivet och långt in I magen med en kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Måste vara segt att skära sönder underlivet och långt in I magen med en kniv. Ed gein mördade inte med motorsåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja, det é sant. Han gjorde bland annat ett skärp av bröstvårtor. Åh fyfan. Vad gjorde polisen med sakerna sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Åh fyfan. Vad gjorde polisen med sakerna sen? Sålde dom på loppmarknad... Nej, men antagligen så användes det som bevis när dom fällde honom kanske? Vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sålde dom på loppmarknad... Nej, men antagligen så användes det som bevis när dom fällde honom kanske? Vad vet jag. Ja men efter det? Brände man det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tror inte de, vrf isånnafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ja men efter det? Brände man det eller? Förmodligen. Arkiv kanske? Jag har ingen aning. Skriv till polisen i Texas och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Förmodligen. Arkiv kanske? Jag har ingen aning. Skriv till polisen i Texas och fråga. Ok så det ligger i nån dammig hylla på nått polishus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det var inte äns i texas han gjorde det... ...har jag för mig nån har sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det var inte äns i texas han gjorde det... ...har jag för mig nån har sagt? Jo, de var i Texas. äns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts