samuelszon Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hallå gott folk! Som GTA-spelare känner jag mig tvungen vem Leatherface och Bigfoot är. Låter pinsamt, och det är det oxå, men jag vet faktiskt inte och undrar från alla 'JAG HAR HITTAT BIGFOOT TRÅDAR!' o.s.v. Kan någon bara ta sig tid och berätta vilka dessa personer/djur/varelser är? Hur ryktet har kommit till etc. för jag antar att dessa karaktärer är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Hallå gott folk! Som GTA-spelare känner jag mig tvungen vem Leatherface och Bigfoot är. Låter pinsamt, och det är det oxå, men jag vet faktiskt inte och undrar från alla 'JAG HAR HITTAT BIGFOOT TRÅDAR!' o.s.v. Kan någon bara ta sig tid och berätta vilka dessa personer/djur/varelser är? Hur ryktet har kommit till etc. för jag antar att dessa karaktärer är fake. Leatherface ryktet kom till då någon hade kört ett race på uppdraget ''Wu Zi Mu'' (tror det heter så) sen hade han gått ner tillsågvärket och blabla någon med motorsåg kom fram. Sedan startade fler och fler rykten. Bigfoot är bekräftat av Rockstargames att det' inte är med I spelet. Leatherface är dock inte bekräftat falskt, men bevis saknas för att jag ska tro på det. Bigfoot bilder Leatherface bilder Redigerad 10 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Okej, vem är Bigfoot då? Nån apa eller? :S Och Leatherface, en man med motorsåg alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Okej, vem är Bigfoot då? Nån apa eller? :S Och Leatherface, en man med motorsåg alltså? Bigfoot, en blandning av gorilla/apa och människa Och Leatherface är en känd massmördare som har dödat lite folk i Texas , du kanske har sett "Texas chainsaw massacre"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Leatherface, en man med motorsåg alltså? Letatherface är en gubbe som bode i ödemarkerna i texas, gjorde en mask av människohud, dödade folk med en motorsåg. kolla på filmen. Den äger. Btw: man har inte hittat honom än Redigerad 10 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Skulle kalla Bigfoot för en gigantisk gorilla. Se King-Kong typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Han är en grottman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Btw: man har inte hittat honom än Aa, det är fan coolt i slutet när han hoppar fram och dödar 2 poliser (På riktigt, i verkligheten ), som dom visar på den senaste verisonen från 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Btw: man har inte hittat honom än FEL FEL FEL! För länge sedan fanns det en galen man i Texas som dödade folk, gjorde möbler av kropparna, det sägs också att han var kanibal och åt dem. Polisen hittade fullt med kroppar i hans hus. Han åkte in och är vad jag vet död nu. Tobe Hooper inspirerades att göra The Texas Chainsaw Massacre, byggd på storyn om den galne mannen! Leatherface föddes (en efterbliven, tjock man som mördar folk med motorsåg och använder offrens ansikten för att göra masker!) Så att det du säger om att man aldrig har hittat honom är helt fel! Hur som helst, så kommer jag ihåg när ryktet började spridas om att någon hade blivit ihjälsågad av en man med motorsåg vid sågverket! haha, folk här på forumet blev ju vättskrämmda! Då vart det plötsligt spännande och läkigt att åka runt på den öde, landsbyggden när mörkret föll... haha gammla tider det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 FEL FEL FEL! För länge sedan fanns det en galen man i Texas som dödade folk, gjorde möbler av kropparna, det sägs också att han var kanibal och åt dem. Polisen hittade fullt med kroppar i hans hus. Han åkte in och är vad jag vet död nu. Tobe Hooper inspirerades att göra The Texas Chainsaw Massacre, byggd på storyn om den galne mannen! Leatherface föddes (en efterbliven, tjock man som mördar folk med motorsåg och använder offrens ansikten för att göra masker!) Så att det du säger om att man aldrig har hittat honom är helt fel! Hur som helst, så kommer jag ihåg när ryktet började spridas om att någon hade blivit ihjälsågad av en man med motorsåg vid sågverket! haha, folk här på forumet blev ju vättskrämmda! Då vart det plötsligt spännande och läkigt att åka runt på den öde, landsbyggden när mörkret föll... haha gammla tider det! Jag tror han menade att man inte hittat Leatherface i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Den riktiga Leatherface heter Ed Gein och han är inte tjock. Läs Om Ed Gein Här! EDIT: Leta upp Ed Gein till listan åt höger och klicka där. Redigerad 11 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Den riktiga Leatherface heter Ed Gein och han är inte tjock. Läs Om Ed Gein Här! EDIT: Leta upp Ed Gein till listan åt höger och klicka där. Från den sidan: "It was a naked human carcass, beheaded, disembowelled and hung upside down from a ceiling beam." Fy fan för Ed Gein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hahaha så torrrrrt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag sa inte att han var det heller! Men däremot är Leatherface det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) FEL FEL FEL! *masor med text* Men duhh Jag menade i spelet... Man har inte hittat honom än. Redigerad 11 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Men duhh Jag menade i spelet... Man har inte hittat honom än. ÅÅh.. 1. Finns han på riktigt? Eller fanns han? Och gjorde de film om han sedan? :'( 2. Nej, jag vill inte se den. Är för liten för sånt Sjukt folk det finns.. Edit: 'Parts of Gein's character were also an influence on Tobe Harris's classic 1973 horror movie The Texas Chainsaw Massacre, in which the killer Leatherface wears a mask made out of human skin, just like Gein did.' Alright, så den 'verkliga' Leatherface hette Ed Gein och mördade folk och gjorde masker av huden. Senare gjordes alltså en film med samma 'story' och huvudkaraktären fick smeknamnet 'Leatherface'. Där ifrån kallas väl alltså den riktiga motorsågsmannen Leatherface oxå. Redigerad 11 mars, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 ÅÅh.. 1. Finns han på riktigt? Eller fanns han? Och gjorde de film om han sedan? :'( 2. Nej, jag vill inte se den. Är för liten för sånt Sjukt folk det finns.. Edit: 'Parts of Gein's character were also an influence on Tobe Harris's classic 1973 horror movie The Texas Chainsaw Massacre, in which the killer Leatherface wears a mask made out of human skin, just like Gein did.' Alright, så den 'verkliga' Leatherface hette Ed Gein och mördade folk och gjorde masker av huden. Senare gjordes alltså en film med samma 'story' och huvudkaraktären fick smeknamnet 'Leatherface'. Där ifrån kallas väl alltså den riktiga motorsågsmannen Leatherface oxå. Den så kallade "Leatherface" har aldrig funnits. Vad jag har hört är det i slutet (eller är det början) av Texas Chainsaw Massacre fake, när man ser en liten snutt av Leatherface komma fram. Jag rekomenderar dig att inte se filmen... Scäry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Den så kallade "Leatherface" har aldrig funnits. Vad jag har hört är det i slutet (eller är det början) av Texas Chainsaw Massacre fake, när man ser en liten snutt av Leatherface komma fram. Jag rekomenderar dig att inte se filmen... Scäry! Leatherface har funnits, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krayzie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Det här är en film med en kille som stöter på l-face i skogen ( gta sa) vet inte om den är fejk eller gammal med skit samma här är den http://rapidshare.de/files/6210352/Leatherface.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 ÅÅh.. 1. Finns han på riktigt? Eller fanns han? Och gjorde de film om han sedan? :'( 2. Nej, jag vill inte se den. Är för liten för sånt Sjukt folk det finns.. Edit: 'Parts of Gein's character were also an influence on Tobe Harris's classic 1973 horror movie The Texas Chainsaw Massacre, in which the killer Leatherface wears a mask made out of human skin, just like Gein did.' Alright, så den 'verkliga' Leatherface hette Ed Gein och mördade folk och gjorde masker av huden. Senare gjordes alltså en film med samma 'story' och huvudkaraktären fick smeknamnet 'Leatherface'. Där ifrån kallas väl alltså den riktiga motorsågsmannen Leatherface oxå. Haha, hur gammal e du? 8? Fan, filmen äger ju (och det som händer i slutet har hänt på riktigt, ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts