xstreem Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Okej, nu är det så att jag efterlyser ett gammalt spel. Jag har för mig att det var till Sega Genesis. Man var en eller två spelare på romartiden typ, fast att det fanns monster och dinosaurier och sånt. Man hade svärd och liknande vapen. När man döda monsterna fick man powerups av dom, och om man hade tillräckligt många av samma monster blev man typ monstret. Inte jättebra beskrivning, men jag hoppas på svar! Danke ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Okej, nu är det så att jag efterlyser ett gammalt spel. Jag har för mig att det var till Sega Genesis. Man var en eller två spelare på romartiden typ, fast att det fanns monster och dinosaurier och sånt. Man hade svärd och liknande vapen. När man döda monsterna fick man powerups av dom, och om man hade tillräckligt många av samma monster blev man typ monstret. Inte jättebra beskrivning, men jag hoppas på svar! Danke ! Hm.. jag vet ett spel som stämmer in på beskrivningen.. fast man har inga vapen i det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Var det inte att när monstret slog en så försvann rustningen och när man dödade ett monster fick man en rustning? Det spelet letar jag efter också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Var det inte att när monstret slog en så försvann rustningen och när man dödade ett monster fick man en rustning? Det spelet letar jag efter också! Ahh.. De spelet har jag EDIT: här har ni spelen ni fråga efter + en emulator Redigerad 10 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Kid Chameleon? Lär passa in bra på HOWHOW's beskrivning iaf Redigerad 11 mars, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ghost 'n Goblins/Ghousts 'n Ghouls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Ahh.. De spelet har jag EDIT: här har ni spelen ni fråga efter + en emulator Emulatorer är warez... Ta bort om du inte vill bli varnad! Peskele: Nej, inte Kid Chameleon. Cleansing: Ska kolla upp det! Redigerad 10 mars, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Emulatorer är warez... Ta bort om du inte vill bli varnad! Peskele: Nej, inte Kid Chameleon. Cleansing: Ska kolla upp det! En emulator är inte warez, men kan användas till olagliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 En emulator är inte warez, men kan användas till olagliga saker. Jejeje... Whatever... Tyvärr, det var inget av följande! Jag har för mig att man började på en bana vid ruiner, och andra banan var en grotta eller något. Man kunde bli björn, det är jag ganska säker på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 DET SPELET HAR JAG SPELAT!! Kommer dock inte ihåg vad det heter. Man kunde typ bli en björn på nån bana och på en annan kunde man bli en varulv osv. Ska kolla runt lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Är det säkert att det inte är ABEAST.SMD i emulator som Boomer bifogade för det låter som det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan det vara Altered Beast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jejeje... Whatever... Tyvärr, det var inget av följande! Jag har för mig att man började på en bana vid ruiner, och andra banan var en grotta eller något. Man kunde bli björn, det är jag ganska säker på! Spelet ligger i zip filen som ja länkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan det vara Altered Beast? Där är det! Tusen tack! Danke mein freund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Danke mein freund! Låt mig gissa: Tack min vän ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Där är det! Tusen tack! Danke mein freund! Ingen orsak! Alltid roligt att hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Låt mig gissa: Tack min vän ?? Ja, för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ja, för fan! Det var ju de spelet som låg i zip filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Det var ju de spelet som låg i zip filen Men det funkade inte för mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts