Cadillac Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tjena! Jimmy heter jag. och har nyligen köpt GTA San Andreas och de är så att när man spelar så är "gubbarna" är genomskinliga och synliga på vissa ställen. jag har hört att ens grafikkort inte är kompatibelt med spelet och min fråga är om du vet hur man kan göra sitt grafikkort kompatiblet med spelet är de någon uppdatering man ska göra? skulle bli glad för svar / Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tjena! Jimmy heter jag. och har nyligen köpt GTA San Andreas och de är så att när man spelar så är "gubbarna" är genomskinliga och synliga på vissa ställen. jag har hört att ens grafikkort inte är kompatibelt med spelet och min fråga är om du vet hur man kan göra sitt grafikkort kompatiblet med spelet är de någon uppdatering man ska göra? skulle bli glad för svar / Jimmy Vilket grafik kort har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cadillac Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ett Radeon 9200 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ett Radeon 9200 tror jag Okej...Dags för nytt grafikkort, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tjena! Jimmy heter jag. och har nyligen köpt GTA San Andreas och de är så att när man spelar så är "gubbarna" är genomskinliga och synliga på vissa ställen. jag har hört att ens grafikkort inte är kompatibelt med spelet och min fråga är om du vet hur man kan göra sitt grafikkort kompatiblet med spelet är de någon uppdatering man ska göra? skulle bli glad för svar / Jimmy Nya drivrutiner? testa det annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ska funka med det kort du har! Fixa nya drivrutiner på www.nvidia.com Om det inte fungerar då, (som det först inte gjorde för mig heller) kan du prova nya ljudkortsdrivrutiner. Då fungade det prima för mig Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ska funka med det kort du har! Fixa nya drivrutiner på www.nvidia.com Om det inte fungerar då, (som det först inte gjorde för mig heller) kan du prova nya ljudkortsdrivrutiner. Då fungade det prima för mig Lycka till! Men du... nvidias drivisar på ett ATI-kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cadillac Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Tack, jag ska testa med nya drivrutiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Japp, testa att tanka nya drivrutiner, men avinstallera de gamla först. https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts