P1rsson Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Har dock erfarenhet av att det laggar väldigt lätt via IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Har dock erfarenhet av att det laggar väldigt lätt via IP Det beror på vilken uppkoppling man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det beror på vilken uppkoppling man har Inte nödvändigtvist, har haft det laggigt även på lan. Men ingen som vill testa spela lite? Vill se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag hoppar ur , ska åka bort + min data e full kan inte installera något och allt vill jag har kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag hoppar ur , ska åka bort + min data e full kan inte installera något och allt vill jag har kvar. Ja, du sa det på förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Kan inte turneringen starta, denna tråd håller på att försvinna till sida 2 snart. Så det skulle vara bra om turneringen starta, så att den blir av någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Håller med, bara Godfather kommer tillbaka så. Har faktiskt inte sett han online ens på msn sedan i lördags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Håller med, bara Godfather kommer tillbaka så. Har faktiskt inte sett han online ens på msn sedan i lördags Scary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Inaktive lille jag Min dators nätagg började ryka lite smått så jag fick lämna in den på lagning, Men turneringen startar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Inaktive lille jag Min dators nätagg började ryka lite smått så jag fick lämna in den på lagning, Men turneringen startar snart Vilka regler ska det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hade tänkt att ställa upp jag med, men fick inte min rabarberversion att funka riktigt, testade med Herr Hew, och inte av oss kunde connecta till den andre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Godfather, in på msn sen så du kan hjälpa mig att haxa Ändring: Hihi, funkade nu när jag testade med Tossie. Körde nyss en match och vann med 6-4 Redigerad 20 mars, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Jag är också med om det finns plats kvar, fungerade nu när jag testade med Herr. Hew edit: Jag är Detroit, om det är ledigt Redigerad 21 mars, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Turneringen startar IDAG! Jag ska bara skriva upp reglerna och alla deltagarna, Ta fram gamepadsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kommer det ens bli något av turneringen? Tänkte då Godfather har lite problem med sitt spel. Jag mötte iallafall Everest igår, 4-4 stod det när vi båda blev disconnectade, då var det endast ca 40 sekunder kvar av matchen så vi bestämde att det skulle bli oavgjort. Vi startade senare en annan match och körde första målet vinner, Everest fick in första målet och vann alltså matchen med 5-4. Screen efter 4-4 finns, men båda vi glömde att ta på slutresultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts