Gäst Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 3 grupper, 2 går vidare från varje = 6 stycken i semifinal? hade varit med om jag hade haft 2006 Bläh, Sak samma, Alla möter alla en gång och den med flest poäng vinner, Det blir enklast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Jag är kanske med om det behövs då jag har spelet liggandes på datorn, Men jag blir nog ett lätt byte för de som kör med gamepad. Jag kan spela via IP & som Detroit Red Wings. Redigerad 11 mars, 2006 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Det antecknade jag allt Men ingen som vill spela nu? Lite övningsspel bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Sign me up!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Sign me up!!! Säkra bananer BTW, Du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Kan jag byta lag? För mitt spel kraschar då jag väljer Ottawa. Så nu skulle jag vilja vara Carolina, kanske inte det bästa laget men det finns ju inget skönt lag kvar. När börjar turneringen? Redigerad 11 mars, 2006 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan jag byta lag? För mitt spel kraschar då jag väljer Ottawa. Så nu skulle jag vilja vara Carolina, kanske inte det bästa laget men det finns ju inget skönt lag kvar. När börjar turneringen? Okej, Du får vara Carolina Turneringen startar när 12 pers har anmält sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Det går nog att se till att du får köra din matcher via IP Med nerladdat tror jag det funkar Okej skönt det, jag vill vara minnesota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Nån som vill testa köra lite? Fick precis patch #3 att funka så vill veta om mitt onlinelirande fungerar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kan inte turneringen starta nu? Det lär ju inte vara någon mer som kommer joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag önskade att jag hade NHL 06 till dator. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Då måste jag också köra via IP.. har dock inte lust att paya 500 kr för ett spel som jag så sällan kör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kan man vara med om man har hittat det i potatislandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kan man vara med om man har hittat det i potatislandet? Ja, jag tror och hoppas det. För jag har nämligen också hittat det i potatislandet (riktigt bra odlingar) och jag är med. Så du kan joina men du måste köra dina matcher via IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Ja, jag tror och hoppas det. För jag har nämligen också hittat det i potatislandet (riktigt bra odlingar) och jag är med. Så du kan joina men du måste köra dina matcher via IP Ok håller med bra odlingar En sak till vad gör man när man kör matcher via IP och hur? Redigerad 12 mars, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ska fixa de nu Fast då måste jag ha plats å hur kör man Matche via IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ska fixa de nu Fast då måste jag ha plats å hur kör man Matche via IP? Man trycker på game modes, sen på online eller network. Sen väljer man att skapa en match eller om man joinar en match. Om man skapar väljer man regler och sånt. Om man joinar är det bara att skriva in den andres IP så joinar man hans game (man kan bara joina om den man ska möta har skapat matchen.Se ovan) Hoppas ni förstår hur man gör nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag har inte orkat läsa igenom men om man har nedladdat spel så måste man spela via IP va?, isåfall måste jag göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sorry , jag kan inte vara med datan e full + ska åka bort till stugan snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Godfatha, ska du inte skriva upp reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts