Tunisian_boy Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Här är några videon i fall ni vill se hur det ser ut att spela GTA LCS. FRÅN ign.com http://media.psp.ign.com/media/723/723575/vids_1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tack för videon , ingen här på sajten brydde sig om den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tack för videon , ingen här på sajten brydde sig om den här topicen. É det så konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 É det så konstigt? Det är så konstigt när 84 personer eller nånting har sett den här topicen, utan att kommentera ett litet tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Har inte hört så mycket om LCS. Kommer det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Har inte hört så mycket om LCS. Kommer det till PC? Bara bekräftat att det kommer till PS2 förutom PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ok. Då får jag väll fortsätta att hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Själva grejen är ju att ha den just på PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet, men har ingen PSP och jag tänker inte skaffa en! Tänker inte skaffa någon PS-produkt, så jag kan inte mycklet annat än hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tack! Såg den här topicen en gång, men då hängd edatan sig, och sen så hittade jag inte den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har för mig att det ska komma till datorn, ska leta upp länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts