Dee Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hej! Här kan ni, som rubriken säger, lägga upp egna låtar med text till. Här är texten till min låt, musiken lägger jag upp senare... ---------------------------------------------------------------------------- Jag gillar att rappa Text och musik: Dee Jag gillar att rappa I skolan ska man jobba Men vi vill slappa Elever vi gillar att mobba Men det får ni fatta Idag är gympa Läraren är snygg Jag gillar hennes rumpa Nu var jag stygg Nu får jag dumpa Idag är det musik Det tycker jag är ”fun” Hör till min lyrik Spela är det jag kan Jag gillar att rappa I skolan ska man jobba Men vi vill slappa Elever vi gillar att mobba Men det får ni fatta ----------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Idag är gympa Läraren är snygg Jag gillar hennes rumpa Nu var jag stygg rolig text , kan la skriva något sen och visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hej! Här kan ni, som rubriken säger, lägga upp egna låtar med text till. Här är texten till min låt, musiken lägger jag upp senare... ---------------------------------------------------------------------------- Jag gillar att rappa Text och musik: Dee Jag gillar att rappa I skolan ska man jobba Men vi vill slappa Elever vi gillar att mobba Men det får ni fatta Rolig text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tack! Jag skrev den på en tråkig rast i skolan på fem minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Förlåt för dubbelpost... men jag har en till text till. Det är melodin till "Sommare är kort" ------------------------------------------- Med en tunga i din mun och kondomer av plast ligger vi i gräset och smeker varann ref. Kjolen den är kort det mesta åker bort för nu är jag här så ta för dig jag kanske bara är här idag. ------------------------------------- Redigerad 10 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Har ingen just nu.. skrev lite för några dagar sen men som vanligt blev jag missnöjdpoch tog bort, har dock en massa textideér. Kan slänga upp två Asylum texter för dom är från min håla och är ett gäng snela pojkaj. Shattered Dreams: Vers 1 They hide the truth beneath what lies before your eyes the things your told are the things that you believe shattered dreams is all my eyes have seen Brygga the white eyes glow in his cold dead face he struggled i watched him suffer til' the end Refräng aggressions rise sacrifice their own lives Vers 2 Remember what could of been and what was still in grief of what I had and lost shattered dreams is all my eyes have seen Brygga the white eyes glow in his cold dead face he struggled i watched him suffer til' the end Mitten med solo och grejor Vers 1 They hide the truth beneath what lies before your eyes the things your told are the things that you believe shattered dreams is all their eyes have seen 1942: The hour draws near, as the ends getting closer merciless he works in the night obssessed with hatred in his eyes he'll bring death to us all casualties taken and none forgotten screaming in endless agony your judgement day will come as the war goes on... haunt your mind and freeze your blood he´s the one who stalks your dreams escape is always the way to choose your life you will loose casualties taken and none forgotten screaming in endless agony your judgement day will come as the war goes on... victory is not possible this war is not meant to be won Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Den här tråden har nästan dött ut, så här kommer jag med en ny låt... The key Let me be me, and you will see, that im The one – to wear the key to your heart Don´t let the key, be – destroyed Or else - you break me apart // I want you, I need you, I love you That is true, that is true, that is true // If I, against all odds sould be - the natural choise, for you If I had a chance to do this, I sould maybe - kiss you, I feel blue // I want you, I need you, I love you That is true, that is true, that is true // Låten har ackorden C, E, Am, C, D och G Redigerad 24 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) En låt som mitt death metal-band, som coolt nog heter "älvdans" ( ), skall spela; en egenhändigt komponerad låt med denna text er favoritvän har skrivigt (Ja, jag fick slut på idéer på sista versen!): "Vers. Dug up from its inside overtrhow its own Killing for its magnitude with ye who trew the thrown Lost within the casulties the one with healing wounds Increamenting variables it can not be pursued May it all be heard and may them all be warned Arisen from the hell in wich its strength had been rebuilt What now complement its losses compensates with filth Valuable children who's protecting the one's core Failure degrades them for it shall never thaw May it all be heard and may them all be warned Refr. Who could see who could know how they were to be They could see they shall know what they are to be Vers. Army of the living kills and eats the raw flesh of fallen warrios as many other more War that began, ended all the living or the dead Forgotten through the hours passed as true as it is said May it all be heard and may them all be warned Imploding core by failure the cildren shouldn't die Hell is no more, it has thawed this was the final fight Now are my lyrics running dry my fantasy has died Crappy rhymes can now be heard Nananananana May it all be heard and may them all be warned Refr. X2 Who could see who could know how they were to be They could see they shall know what they are to be" Redigerad 24 mars, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Skrattar åt en dels desperata försök åt att skriva en vettig text Redigerad 24 mars, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Skrattar åt en dels desperata försök åt att skriva en vettig text Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Skrattar åt en dels desperata försök åt att skriva en vettig text Och du är ju så mycket bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Och du är ju så mycket bättre? Bara du pungar ut lite pengar, så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Bara du pungar ut lite pengar, så.. Visst. Försök inte gömma dig nu. Skriv en bra text som äger den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts