andree1 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vart kan man hitta gokartarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Det finns en bakom Zero's RC-butik i San Fierro. Det ska också gå att hitta en uppe vid Mad Dogg's crib om jag inte missminner mig. Har även hittat en ute på landet, kommer dock inte ihåg var. Redigerad 9 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Titta på Använbara länker/informa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Även denna tråd har tagits upp ett X antal gånger. SÖK. Bl.a. jag har ställt den frågan. Gocart 1 och Gocart 2. Jaja, åter till saken. Finns vid Madd Doggs crib och på några andra ställen. Tror att du dock behöver komma ganska långt för att låsa upp den via ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts