United Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Efter ett större bråk min min bror så deletade han min gta-sa.exe :'( och nu undrar jag om någon kunde lägga upp/skicka en orginal gta-sa.exe till mig? Edit: Det ska vara verision 1.0 inte 1.01 Msn: Max_D_90@hotmail.com Redigerad 9 mars, 2006 av United Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Efter ett större bråk min min bror så deletade han min gta-sa.exe :'( och nu undrar jag om någon kunde lägga upp/skicka en orginal gta-sa.exe till mig? Edit: Det ska vara verision 1.0 inte 1.01 Msn: Max_D_90@hotmail.com Allt du behöver göra är att tanka en no cd crack... EDIT: eller installera om spelet Redigerad 9 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Laddar upp den på filefront nu! Det är version 1.0! Jag är väldigt säker! gta_sa.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Allt du behöver göra är att tanka en no cd crack... EDIT: eller installera om spelet Du har möligtvis inte en nocd crack själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Du har möligtvis inte en nocd crack själv? Kan hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mayani Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hejsan, finns det någon sådant fast till den nyare verisionen av GTA San andreas? v.2? Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd men man ska ju söka som en massa andra säger:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts