Jazz Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Som frågan lyder, jag har sökt på google, men där står det bara en massa saker om Da Vinci. Jag antar att han inte uppfann det? Right ^^ //JaZZ0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vet bara att det hette Paintbrush först. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Microsoft "uppfann" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Antar Microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jepp.. Det var Microsoft som skapade paint, det var sedan Win 3.11 M$ slängde med Paint i Windows, det men då hette det som epix sa, Paintbrush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Betyder det att det skapades redan 1981? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) @R2D2:nej,företaget blev helt självständigt då... Läs jag låvar det är intressant... http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft http://sv.wikipedia.org/wiki/Microsoft Redigerad 9 mars, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Betyder det att det skapades redan 1981? "Apan Apanson Blä AB" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 "Apan Apanson Blä AB" Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 "Apan Apanson Blä AB" Så blir det när man...ehm..inte äger Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts