Jump to content

Yay Ka-Boom-Boom

Share

Recommended Posts

Klara ut bilskolan + några Ceasar uppdrag så kan du öppna Wang cars :P

Thank you!!

Men nu har jag kommit till Las venturas.. Men har inte kunnat köpa det än :S

Gjort uppdraget "Monster" än så länge.. Antar att jag kan köpa stället nu snart då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså, när kan jag köpa wangcars? Jag är ju redan i Las venturas men har inte kunnat köpa det än. PLUS att "husikonen" för företaget som varit rött inte finns kvar.

Jag har inte gjort Z-uppdragen så många, sket i dem när ett jobbigt mini-helikopteruppdrag kom, men jag kom till venturas iaf.

Alltså? Borde inte jag kunna köpa wang-cars nu eftersom jag kommit till venturas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske hjälper lite bättre då:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30812&hl=

Knåpade ihop den för ett tag se. Men om dte inte funkar efter den heller. Då har du ett seriöst problem.

Tackar, kollat in den guiden en hel del :lol:

Men tror du inte att Z-uppdragen kan ha med det att göra? Har inte gjort många där, inget tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, kollat in den guiden en hel del :lol:

Men tror du inte att Z-uppdragen kan ha med det att göra? Har inte gjort många där, inget tror jag.

Zeros uppdrag kan du strunta i. Det behövs bara klaras om du ska ha 100%. Om det är så att du fortfarande inte kan köpa Wang Cars och ligger så långt fram är nog för att du har för lite pengar. Men isåfall är det bara köra lite till in i storyn så du tjänar upp lite. Sen kan du köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zeros uppdrag kan du strunta i. Det behövs bara klaras om du ska ha 100%. Om det är så att du fortfarande inte kan köpa Wang Cars och ligger så långt fram är nog för att du har för lite pengar. Men isåfall är det bara köra lite till in i storyn så du tjänar upp lite. Sen kan du köpa det.

Tack så mycket för hjälpen! Nu gick det :P:D

När jag ändå är igång, det finns ingen länk till någon sida där det står vart de olika bilarna finns.. alltså typ Sentinal, vilket område den finns liksom. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor