cobb Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 När kommer uppdraget "Yay Ka-Boom-Boom" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 När du gjort alla uppdragen i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 När du gjort alla uppdragen i San Fierro. Tack för svaret.. Skit också Jag vill ju öppna wang cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tack för svaret.. Skit också Jag vill ju öppna wang cars Hahaha. Det är bara klara Bilskolan och tjäna lite pengar så är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hahaha. Det är bara klara Bilskolan och tjäna lite pengar så är det lugnt. Vad snackar du om? Man måste vinna "Yay Ka-Boom-Boom"-uppdraget först, annars går det inte köpa.. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vad snackar du om? Man måste vinna "Yay Ka-Boom-Boom"-uppdraget först, annars går det inte köpa.. Eller har jag fel? Klara ut bilskolan + några Ceasar uppdrag så kan du öppna Wang cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Klara ut bilskolan + några Ceasar uppdrag så kan du öppna Wang cars Thank you!! Men nu har jag kommit till Las venturas.. Men har inte kunnat köpa det än :S Gjort uppdraget "Monster" än så länge.. Antar att jag kan köpa stället nu snart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Det är synd att man spränger den där fabriken. Ganska trevligt ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Klara ut bilskolan + några Ceasar uppdrag så kan du öppna Wang cars Nej vad för Cesar uppdrag snackar du om? Man ska ha klarat bilskolan och Yay Ka-Boom Boom. Men jag skrev inte Yay Ka Boom-Boom först för jag antog att cobb redan visste. Men Ceasr uppdragen gör man under Wang Cars, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nej vad för Cesar uppdrag snackar du om? Man ska ha klarat bilskolan och Yay Ka-Boom Boom. Men jag skrev inte Yay Ka Boom-Boom först för jag antog att cobb redan visste. Men Ceasr uppdragen gör man under Wang Cars, eller hur? Jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Men alltså, när kan jag köpa wangcars? Jag är ju redan i Las venturas men har inte kunnat köpa det än. PLUS att "husikonen" för företaget som varit rött inte finns kvar. Jag har inte gjort Z-uppdragen så många, sket i dem när ett jobbigt mini-helikopteruppdrag kom, men jag kom till venturas iaf. Alltså? Borde inte jag kunna köpa wang-cars nu eftersom jag kommit till venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Detta kanske hjälper lite bättre då: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30812&hl= Knåpade ihop den för ett tag se. Men om dte inte funkar efter den heller. Då har du ett seriöst problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Detta kanske hjälper lite bättre då: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30812&hl= Knåpade ihop den för ett tag se. Men om dte inte funkar efter den heller. Då har du ett seriöst problem. Tackar, kollat in den guiden en hel del Men tror du inte att Z-uppdragen kan ha med det att göra? Har inte gjort många där, inget tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tackar, kollat in den guiden en hel del Men tror du inte att Z-uppdragen kan ha med det att göra? Har inte gjort många där, inget tror jag. Zeros uppdrag kan du strunta i. Det behövs bara klaras om du ska ha 100%. Om det är så att du fortfarande inte kan köpa Wang Cars och ligger så långt fram är nog för att du har för lite pengar. Men isåfall är det bara köra lite till in i storyn så du tjänar upp lite. Sen kan du köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Zeros uppdrag kan du strunta i. Det behövs bara klaras om du ska ha 100%. Om det är så att du fortfarande inte kan köpa Wang Cars och ligger så långt fram är nog för att du har för lite pengar. Men isåfall är det bara köra lite till in i storyn så du tjänar upp lite. Sen kan du köpa det. Tack så mycket för hjälpen! Nu gick det :D När jag ändå är igång, det finns ingen länk till någon sida där det står vart de olika bilarna finns.. alltså typ Sentinal, vilket område den finns liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Tack så mycket för hjälpen! Nu gick det :D När jag ändå är igång, det finns ingen länk till någon sida där det står vart de olika bilarna finns.. alltså typ Sentinal, vilket område den finns liksom. Jodå. Allt hittar du på Användbara länkar/information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jodå. Allt hittar du på Användbara länkar/information. Ajdå, men shit! Jag har kollat där endel men inte sett just det! Bara hittat "alla bilar och bilder på dem" ... Tack så mycket! HJÄLPER GANSKA MYCKET!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ajdå, men shit! Jag har kollat där endel men inte sett just det! Bara hittat "alla bilar och bilder på dem" ... Tack så mycket! HJÄLPER GANSKA MYCKET!!!! Okej, då har du alltså ett lite grövre problem. När jag själv letar bilar använder jag alltid: Den här ganska hyffsade FAQ:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ta bort länken man får inte direkt länka till faqarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ta bort länken man får inte direkt länka till faqarna ! Jasså? Och det säger...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts