Chilli_13 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nån mer än jag som lyssna på detta väldigt goa band Hardcore Superstar? Isåfall,, vilken är eran favoritlåt osv? kan själv inte välja ut nån speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jag lyssnar på dom ibland. favorit låt vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 *startar upp delar av min skivsammling* favrit låtar Hardcore Superstar - It's So True Hardcore Superstar - Rock 'N' Roll Star Hardcore Superstar - Someone Special Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Såg dem live då de var förband till motörhead...hyfsat men rätt trista egentligen...och den fulaste jävla Dekorationen på förstärkarna...typ tyg från 1600-talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Japp, de är bra. Someone Special Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tycker dom är rätt bra...lyssnade sjuk mycket på dom när deras första skiva kom typ 98-99, sen tyckte jag dom gick ner sig lite tyvärr "No Regrets" eller vad den hette (plattan som kom innan dom tog en paus) den var ju inte mycket att ha om man ska vara ärlig,,men nu senaste var helt ok,,back to basics. Har sett dom 2 gånger live, Nalen 2001-02 och när dom var förband till Motörhead på hovet i julas..rätt bra liveband. Står fast att "Bad Sneakers & A Pina Colada" är den bästa plattan...finns inte en dålig låt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Var du där för att se das fater of rock n' roll eller för att se just superstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Om du pratar med mig? Gick för Motörhead, hade inte läst att Hardcore Superstar skulle vara förband för en typ 3 dagar innan..så jag vart positivt överraskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Om du pratar med mig? Gick för Motörhead, hade inte läst att Hardcore Superstar skulle vara förband för en typ 3 dagar innan..så jag vart positivt överraskad. Trevligt... grymt gig det där...om du stog långt fram, lite tillvänste så kanske vi krockade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jo det var en bra spelning både från Motörhead och Superstar, men det första förbandet (tjejerna) sög ju verkligen häst**** gick typ efter första låten. Mycket möjligt att vi krockade, jag var lite överallt kändes det som, hade biljett på sittplats, men kände publikvärden som hade hand om ståplats så han släppte in mig och polarna på stå istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Meldrum...de sög på fryshuset 04...men nu tyckte jag de var hyfsade... man kollade ju mest från halsen och nedåt(ungefär till solar plexus) och endast på sångerskan men endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nån mer än jag som lyssna på detta väldigt goa band Hardcore Superstar? Isåfall,, vilken är eran favoritlåt osv? kan själv inte välja ut nån speciell Lyssnar på dom när jag hittar skivan jag har Favorit låt.. måste nog faktiskt säga Liberation.. Hur dumt det än låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag har hört en låt med dom, och det är Göteborg, som dom gjort tillsammans med bandet LOK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sitter och lysnar på dom nu lyssnar jut nu på Rock N` Roll star som jag sa innan så har jag ingen favvo men några om stöter ut ur mängden är Blood On Me, We don´t celebrate sundays, wildboys, Kick on The upperclass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts