Krax Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Wallop är ett internetprojekt som man kan ladda upp musik,bilder och blogga med andra samtidigt, Det är som msn fast i flash.. Ganska svårt o förklara men är askul och fixa med, Blir fler medlemmar så kan vi ju starta ett Gtasajten network. Om ni vill ha invites kan du prata med mig eller R2D2, Ty Btw: behöver eran email så jag kan skicka invite Startsida: http://www.mywallop.com Redigerad 8 mars, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Yay. Jag laddar upp min första låt, men jag vet inte vad mitt användarnamn är. Än. Men jag ska ta reda på. Jag kan skicka lite invites också, skicka PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Medlem nu, får se om jag orkar med det men är ni verkligen 18 grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Medlem nu, får se om jag orkar med det men är ni verkligen 18 grabbar? Erm, yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts