cobb Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tja! En enkel fråga som säkert ni vet svaret på! Vilken/vilka värld/-ar finns bilarna Virgo och Fortune i? Jag undrar för att jag intallerade en volvo-mod med san andreas installer, och då valde jag virgo, eller kanske Fortune i en lista då... Så jag antar att den listan var till för att visa vilken bil man skulle ersätta med? Har jag rätt eller? Jag är nu i andra världen så jag vill veta om bilen finns där eller först i tredje världen? /Mart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Du menar väl Ö ? En aning offtopic jag vet men jag kunde inte hålla mig.. @ Mart vet inte alls tror det är alla öar Redigerad 8 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 @ Mart vet inte alls tror det är alla öar Haha, mobbas inte >> Någon som vet svaret på min fråga??? << Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vigro finns i t.ex. LS omkring Ganton, Iblewood... Fortune i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vigro finns i t.ex. LS omkring Ganton, Iblewood... Fortune i SF Taccckkarrr!!!! Peace man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts