I lol Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Varför låter det så här? Hur får jag det fixat? Nej det är inte datorljudet Kräver Winrar Jag har komprimerat ljudet i en RAR och RARen i en ZIPLOLSound.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Det är nog glapp någonstans.. elr så har du kopplat i fel hål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Det är nog glapp någonstans.. elr så har du kopplat i fel hål.. Koppla USB fel har jag aldrig hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Koppla USB fel har jag aldrig hört talas om Nej, men då kan man ju säga i texten att det är en USB-mick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ärligt talat så visste jag inte ens om att det fanns mickar via USB.. Jag har en, fast jag har det gamla systemet Min låter bra.. Har du fortfarande problem? har faktiskt ingen aning om vad det kan vara.. Redigerad 7 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Bytte till en handsfree mic, nu funkar den Får väl slänga den häran då =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Kräver Winrar Jag har komprimerat ljudet i en RAR och RARen i en ZIP Varför då? Onödigt?! Förstår inte varför alla envisas med att rara filer, vad är det för fel på zip? Zip är dessutom något som de flesta har till skillnad från winrar, zip är ju till och med inbyggt i XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Varför då? Onödigt?! Förstår inte varför alla envisas med att rara filer, vad är det för fel på zip? Zip är dessutom något som de flesta har till skillnad från winrar, zip är ju till och med inbyggt i XP. För att RAR är mycket Kraftigare Komprimerat När jag gjorde det till en Zip fil från början tog det 250 kb när jag gjorde det till en RAR tog det 150 kb sen så går det inte att ladda upp RAR filer så jag lada RARen i en ZIP så var det fortfarande 150kb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 För att RAR är mycket Kraftigare Komprimerat När jag gjorde det till en Zip fil från början tog det 250 kb när jag gjorde det till en RAR tog det 150 kb sen så går det inte att ladda upp RAR filer så jag lada RARen i en ZIP så var det fortfarande 150kb.. Vad tycker du väger tyngst, att filen tar nån sekund kortare tid att ladda hem eller att alla (ja i princip alla har zip) kan öppna den? Rar må komprimera bättre men zip är mer standardiserat och när det gäller så här små filer spelar det väl ingen roll hur mycket den komprimeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vad tycker du väger tyngst, att filen tar nån sekund kortare tid att ladda hem eller att alla (ja i princip alla har zip) kan öppna den? Rar må komprimera bättre men zip är mer standardiserat och när det gäller så här små filer spelar det väl ingen roll hur mycket den komprimeras. Har nog lagt den i ändast ZIP format, bara inte forumets högsta uppladdnings möjlighet är 200 kb, det blev ca 250 när jag ändast lade ZIP, så jag fick ta å göra den först i rar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Har nog lagt den i ändast ZIP format, bara inte forumets högsta uppladdnings möjlighet är 200 kb, det blev ca 250 när jag ändast lade ZIP, så jag fick ta å göra den först i rar.. 1 mb är väl största tillåtna filstorlek? Det är i alla fall vad som står där man attachar filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) 1 mb är väl största tillåtna filstorlek? Det är i alla fall vad som står där man attachar filer. För moderatorer ja! För vanliga medlemmar 200k Redigerad 8 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts