SlewME Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Beta 1 ja... den är gammal. Antar att SlewME kommer fixa vårt lilla "säkerhetshål". Njae, den versionen låter jag vara kvar. Den nya betan kommer jag dock inte låta läcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony32 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag VAR medlem i modarkivet jag spammade i spam forumet typ 30 inlägg sen fick jag en varning sen direkt efter bannad till 2033 precis innan jag fick varningen läste jag reglerna och det stog att man inte fick göra som jag gjort så nu är jag bannad... kan ingen snälla plx please plix plz SNÄLLA Ge mig beta 2!!!! Snälla!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag VAR medlem i modarkivet jag spammade i spam forumet typ 30 inlägg sen fick jag en varning sen direkt efter bannad till 2033 precis innan jag fick varningen läste jag reglerna och det stog att man inte fick göra som jag gjort så nu är jag bannad... kan ingen snälla plx please plix plz SNÄLLA Ge mig beta 2!!!! Snälla!!!! :'( :'( För det första. ANVÄND KOMMATECKEN! För det andra. Reglerna gäller för dig också. 60 posts or no cake. Och om du spammar så mycket som du gjorde får du skylla dig själv... sen att posten inte räknas i spamforumet kanske var ett dåligt drag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony32 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Naaaahhhh! jag visste ju inte :'( inte kan den där admin svara heller fy *** ... :'( plix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Naaaahhhh! jag visste ju inte :'( inte kan den där admin svara heller fy *** ... :'( plix? Du har förbrukat din chans, lämna mig och mitt forum ifred. Du ska ej få den där betan. Ge dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Jasså det var han som spammade mer det idiot Redigerad 1 augusti, 2006 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony32 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Men sorry asså snälla förlåt mig!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Skickade ett pm till Tony32 igår om att han skulle uppföra sig mer moget här, men han sket uppenbarligen i det så nu är han hybernatad härifrån också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Vad fan är det för elitistisk smörja att man inte får beta bara för att man inte har spammat på ett skitforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Vad fan är det för elitistisk smörja att man inte får beta bara för att man inte har spammat på ett skitforum? Nödvändigt inlägg. Du var givetvis tvungen att skriva ett spaminlägg? Varför bryr du dig ens om forumet är skit? Jävla nöt. -.- Redigerad 1 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vad fan är det för elitistisk smörja att man inte får beta bara för att man inte har spammat på ett skitforum? Anledningen till att man måste ha postat minst 60 post på forumet är för att vi bara vill dela med oss av betorna till sådana som är någolunda aktiva innom projektet. Men när vi har kommit en bit på vägen så komme alla ha möjlighet att ladda ner betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Anledningen till att man måste ha postat minst 60 post på forumet är för att vi bara vill dela med oss av betorna till sådana som är någolunda aktiva innom projektet. Men när vi har kommit en bit på vägen så komme alla ha möjlighet att ladda ner betan. Bra svar. Nödvändigt inlägg. Du var givetvis tvungen att skriva ett spaminlägg? Varför bryr du dig ens om forumet är skit? Jävla nöt. -.- Dåligt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockshock95 Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 har detta lagts ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2010 Med tanke på att tråden är 4 år gammal tror jag nog det ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts