Galning Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tjena. Nu kommer du att behöva ha över 60 posts på Modarkivet.se för att kunna ta del utav alla betaversioner som släpps. Om du inte har över 60 post är det inte möjligt att ta del utav betaversionerna. Hälsningar, SlewME hallå jag har skrivit ungefär 13 posts vet att det inte räcker men det står ju att jag bara postat 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 hallå jag har skrivit ungefär 13 posts vet att det inte räcker men det står ju att jag bara postat 3 Posten i spamforumet räknas inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Fan va folk fuskar där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Fan va folk fuskar där! Va? Man fick posts i spamforumet förr men inte längre. Ingen har fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Va? Man fick posts i spamforumet förr men inte längre. Ingen har fuskat. Jag tror han skrev i fel tråd... han gjorde ju en topic om att folk fuskade i SA:MP... han kanske tryckte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ny beta släppt nu! Du måste dock ha skrivit 60 posts i forumet för att kunna ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ny beta släppt nu! Du måste dock ha skrivit 60 posts i forumet för att kunna ladda ner den. BTW: När hela modden är klar släpps den för allmänheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vafan, när jag ska ladda ner betan så kommer det nån jävla skitsida upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Vafan, när jag ska ladda ner betan så kommer det nån jävla skitsida upp. Skitsida? Nu får du förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vafan, när jag ska ladda ner betan så kommer det nån jävla skitsida upp. Länken är för gammal sidan har bytt adress till http://www.modarkivet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nån som orkar skicka senaste gta:sweden betan som är publik? PM dirr isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nån som orkar skicka senaste gta:sweden betan som är publik? PM dirr isf Gör som alla andra. Join the forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Nån som orkar skicka senaste gta:sweden betan som är publik? PM dirr isf WAREZ!!!!11 GTA Sweden har bästämt att det kostar 60 poster på forumet att tanka den, och då bryter någon copyright lagen om dom skickar den till dig shit, har glömt lösenordet och mitt nick. Det var iaf nåt med Z eller X jag hette. Oj oj oj ojdå!!! Det var visst I lol Redigerad 27 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nån som orkar skicka senaste gta:sweden betan som är publik? PM dirr isf Ja, den som skickar ut betaversionerna kommer ju ganska snabbt att bli IPbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Länken är för gammal sidan har bytt adress till http://www.modarkivet.se Shysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ja, den som skickar ut betaversionerna kommer ju ganska snabbt att bli IPbannad. nyckelord: publik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 nyckelord: publik Som jag sagt och som jag fortsätter att säga. Betaversionerna är inga publika versioner sålänge man inte är intresserad utav Modarkivet.se. Version 1 kommer att bli en publik version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Som jag sagt och som jag fortsätter att säga. Betaversionerna är inga publika versioner sålänge man inte är intresserad utav Modarkivet.se. Version 1 kommer att bli en publik version. http://www.modarkivet.se/temp/gtaswe_prerelease.rar vad är den för nåt om inte en publik betaversion då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 http://www.modarkivet.se/temp/gtaswe_prerelease.rar vad är den för nåt om inte en publik betaversion då? Det där är väl en äldre version, beta 1 eller vad Slew kallade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Beta 1 ja... den är gammal. Antar att SlewME kommer fixa vårt lilla "säkerhetshål". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts