rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Mapparna singel och WE innehåller samma txd.. En skjorta som det står Singel på. Alla polis texturerna är uppfuckade förutom Swatten. Allt annat var okej. Polistexturerna funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Polistexturerna funkar... Provar att tanka den med IE nu. Den var 9.34mb med Opera. Och 9.64mb med IE Hade ni inte gjort nya öar till modden också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Provar att tanka den med IE nu. Den var 9.34mb med Opera. Och 9.64mb med IE Hade ni inte gjort nya öar till modden också? Inte i det projektet. Men i gta-sweden TC som oscarw_89 gör. Han gör en helt ny värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Inte i det projektet. Men i gta-sweden TC som oscarw_89 gör. Han gör en helt ny värld. Ok, ok.. När blir den färdigställd då? Här är dom uppfuckade texturerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Ok, ok.. När blir den färdigställd då? Här är dom uppfuckade texturerna.. Ehm... det får du fråga Oscarw om... Men vafan. Dom funkade på mitt iallafall? HUr ser dom ut ingame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Ehm... det får du fråga Oscarw om... Men vafan. Dom funkade på mitt iallafall? HUr ser dom ut ingame? Lika fiffigt som dom ser ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 SlewME sa något om nån HD krach eller något som gjorde att det blev fel på polis texturerna. Någon som har de "riktiga" kan la skicak de til SlewME. GTA Sweden Total Convertion beräknas bli klart/delvis klart i sommar. I Svverige kommer jag även skapa tomter som man kan reservera om man vill bygga sitt hus i sketchup och ha med. Eller fjäska till sig att jag bygger det. GTA Sweden Total Convertion Danska Betan kanske med lite tur kan släppas redan nästa onsdag. Eftersom jag är ledig ända tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 SlewME sa något om nån HD krach eller något som gjorde att det blev fel på polis texturerna. Någon som har de "riktiga" kan la skicak de til SlewME. GTA Sweden Total Convertion beräknas bli klart/delvis klart i sommar. I Svverige kommer jag även skapa tomter som man kan reservera om man vill bygga sitt hus i sketchup och ha med. Eller fjäska till sig att jag bygger det. GTA Sweden Total Convertion Danska Betan kanske med lite tur kan släppas redan nästa onsdag. Eftersom jag är ledig ända tills dess. Låter hel fint det här med danska betan! Stressa inte bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Låter hel fint det här med danska betan! Stressa inte bara! Det borde jag nog göra, för nu har jag segat mig och gjort väldigt lite den senaste månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Oscar har du fortf MTA:SA servern? Har för mig du hade en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Oscar har du fortf MTA:SA servern? Har för mig du hade en Jag var bara administratör på en server. Men den är ner just nu. Den kommer förmodligen upp igen när MTA SA v.2 kommer (när man kan vara gubbar,m.m.) Yonaz e det som har servern. http://mta.clan.pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Juste ja, så var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 GTA: Sweden beta 2 är påväg. Nu är det inte långt kvar tills beta 2 släpps. Det finns lite grejer att justera och därefter kommer alla i modding-teamet att kunna ladda ner den, någon eller några veckor därefter kommer ni "åskådare" att få ta del utav den. Vill du veta mer, eller vara en utav de första att ladda ner denna beta? Följ allt på Modarkivet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 GTA: Sweden beta 2 är påväg. Nu är det inte långt kvar tills beta 2 släpps. Det finns lite grejer att justera och därefter kommer alla i modding-teamet att kunna ladda ner den, någon eller några veckor därefter kommer ni "åskådare" att få ta del utav den. Vill du veta mer, eller vara en utav de första att ladda ner denna beta? Följ allt på Modarkivet.se Smygreklamen där Sen för övrigt kan jag säga att dom som är duktiga moddare eller kommer med bra förslag kanske kommer med i gta-sweden teamet. Då finns det även 2 hemliga forum som bara vi på gta-sweden teamet kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nu jobbar jag faktist på danmark. Hoppas inte det gör något att jag gör skyltar på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Oscarw_89 kan man boka en tomt i sverige nu? isåfall skulle jag vilja ha en jag tänkte göra huset där jag bor. Hur är det med polys hur många får man använda på sitt hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Oscarw_89 kan man boka en tomt i sverige nu? isåfall skulle jag vilja ha en jag tänkte göra huset där jag bor. Hur är det med polys hur många får man använda på sitt hus? Ungefär vilken del i Sverige ligger dit hus? Och hälst under 1000 pollys (antingen e det 1000 eller 2000 som är max på vad SA klarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 GTA: Swedens hemsida är öppen för allmänheten. Den är inte klar men jag vill inte hålla på den längre. Hoppas att den duger. http://gtaswe.modarkivet.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ungefär vilken del i Sverige ligger dit hus? Och hälst under 1000 pollys (antingen e det 1000 eller 2000 som är max på vad SA klarar) OK! Mitt hus ligger i Sverige-Södermanland-Malmköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Tjena. Nu kommer du att behöva ha över 60 posts på Modarkivet.se för att kunna ta del utav alla betaversioner som släpps. Om du inte har över 60 post är det inte möjligt att ta del utav betaversionerna. Hälsningar, SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts