SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Hej. Nu har jag valt att dela med mig utav betan och detta pga. av att det sket sig - men vi ger ej upp! Det är fritt att diskutera. Bra och dålig kritik är välkommen. Uppskattar om dålig kritik framförs på ett vettigt sätt. Läs mer här. Hoppas att du kommer gillar den. Redigerad 7 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hej. Nu har jag valt att dela med mig utav betan och detta pga. av att det sket sig - men vi ger ej upp! Det är fritt att diskutera. Bra och dålig kritik är välkommen. Uppskattar om dålig kritik framförs på ett vettigt sätt. Läs mer här. Hoppas att du kommer gillar den. Vart mina vapen med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vart mina vapen med? Det är den beta som ni moddare har kunnat ladda ner tidigare, tror ej att dina vapen är med. Kommer en ny stadig release av modden senare och då är dem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Det är den beta som ni moddare har kunnat ladda ner tidigare, tror ej att dina vapen är med. Kommer en ny stadig release av modden senare och då är dem med. K, då vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Screenshots plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Min modd e nog klar till somaren Tror att jag släpper allt eftersom jag blir klar = ca. 100 Versioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Länken funkar inte Nån som vet var man kan tanka annars eääer lägg upp på www.speedyshare.com Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Länken funkar inte Nån som vet var man kan tanka annars eääer lägg upp på www.speedyshare.com Plz Här är direktlänk. Click me------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Här är direktlänk. Click me------> Sidan kan inte visas ,Kan inte du ladda upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galning Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Här är direktlänk. Click me------> LAdda upp sidan fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Undrar va fan det är för fel. PM SKICKAS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Undrar va fan det är för fel. PM SKICKAS... Här är svar på fråga. http://www.modarkivet.se/index.php?showtop...findpost&p=8392 Där går det att ladda ner. Och NEJ! Betan ska inte läggas upp på andra ställen än Modarkivet. Sker detta kommer jag inte att kunna ha betan såhär öppen, utan måste istället då komma på en annan lösning för nästa beta! Redigerad 31 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Här är svar på fråga. http://www.modarkivet.se/index.php?showtop...findpost&p=8392 Där går det att ladda ner. Och NEJ! Betan ska inte läggas upp på andra ställen än Modarkivet. Sker detta kommer jag inte att kunna ha betan såhär öppen, utan måste istället då komma på en annan lösning för nästa beta! Provade ladda ner, Sidan kunde inte visas när man trycker på Download länken.. Ska du checka till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Provade ladda ner, Sidan kunde inte visas när man trycker på Download länken.. Ska du checka till det? Öh, den fungerar fint att ladda ner. Du trycker förmodligen inte på den nya länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Öh, den fungerar fint att ladda ner. Du trycker förmodligen inte på den nya länken. Jahaa, funkade med den som stammper postade Det ska bli spännande Redigerad 31 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Editera i första länken SlewMe... här är direktlänk! http://www.modarkivet.se/temp/gtaswe_prerelease.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Editera i första länken SlewMe... här är direktlänk! Jag länkade direkt till forumet för att vinna medlemmar, så förstör du Redigerad 31 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag länkade direkt till forumet för att vinna medlemmar, så förstör du Hahah.. Jag reggade mig, fint forum Hittade buggar i moden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Jag länkade direkt till forumet för att vinna medlemmar, så förstör du Oj du stora root... förlåt! I lol: Vad då för buggar? Redigerad 31 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Oj du stora root... förlåt! I lol: Vad då för buggar? Mapparna singel och WE innehåller samma txd.. En skjorta som det står Singel på. Alla polis texturerna är uppfuckade förutom Swatten. Allt annat var okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts