Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag tycker att du är dum ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Luktar låsning på denna topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Couldn't care less. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Luktar kuk om dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Luktar kuk om dig Och det luktar skämt om dig, seriöst vad har hänt med dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Först kallar du oss "kuksugande horbarn" och sen säger du att A.A är dum eftersom du fick en varning. Hejdå säger jag bara. Redigerad 7 mars, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Luktar kuk om dig *sniff sniff* I smell bannination people! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Haha tror ni seriöst själva at jag är en briktigta "didi saches" eller nått på riktigt eller `? Hahah jag tycker att det är så jävla roligt att bara gå in på forumet och jävlas med folk. Och jag har oxå startat tråden om knivar. LOL Ni är verkligen dumma Ochplus att jag inte fick någon varnin g Redigerad 7 mars, 2006 av Didier Sachs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37336 Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha tror ni seriöst själva at jag är en briktigta "didi saches" eller nått på riktigt eller `? Hahah jag tycker att det är så jävla roligt att bara gå in på forumet och jävlas med folk. Och jag har oxå startat tråden om knivar. LOL Ni är verkligen dumma Lär. Dig. Stava. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha tror ni seriöst själva at jag är en briktigta "didi saches" eller nått på riktigt eller `? Om jag förstod den där inte så välformulerade meningen rätt så försöker du säga att du inte är den "riktiga" Didier Sachs. Troligt. Och jag skiter fullständigt ifall du inte fick någon varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha tror ni seriöst själva at jag är en briktigta "didi saches" eller nått på riktigt eller `? Hahah jag tycker att det är så jävla roligt att bara gå in på forumet och jävlas med folk. Och jag har oxå startat tråden om knivar. LOL Ni är verkligen dumma Ochplus att jag inte fick någon varnin g Mhm wannabe 1337 H4xx0r Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Okej, jag ska sluta att hacka "didi saces" eller vad han heter, jag har gjort det mååånga gånger förut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ännu en till som har blivit offer för "Tha ubBeR HaCkER!? Eller han fått en hjärn halva mindre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts