okka Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Oh, well, denna tråd kommer säkert bli ignorerad och hamna i smutsen, men jag ger det hela ett försök. Förfrågan: är jag ensam om att besitta kärlek till den vackra musiken kallad elektronica och allt som kretsar runtom den? www.dotshop.se är en underbar hemsida där man kan klicka sig runt och lyssna på (och förhoppningsvis senare beställa) skivor, och är elektronicans (samt övriga musikstilar i samma typ av "sfär") stora "centrum". Pay it a visit, och se vad ni tycker, om ni nu inte redan har koll på dessa smala genres som dotshop.se erbjuder! I denna tråd kan ni - förutom att snacka skit om musiken (vilket jag, med min vardagspessimism, förmodar att ni kommer att göra) - diskutera vitt och brett om dessa - tidigare beskrivet som - smala genres... ...Final Fantasy Has A Good Home. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Förlåt mig... men det föll mig inte i smaken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Var det inte 2-3 replies i den här nyss? Tror Cyprez skrev nåt. Aja, jag hamnade där när jag såg nån skiva på dagensskiva.com, men jag köpte aldrig. Var inte tillräckligt speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Cool musik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Var det inte 2-3 replies i den här nyss? Tror Cyprez skrev nåt. Hrm, jo. Jag och Cyprez har skrivit. Wicked. Weird. Werthers. Guggenheim. Tate Museum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Dubbel. Ciao. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts