okka Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Oh, well, denna tråd kommer säkert bli ignorerad och hamna i smutsen, men jag ger det hela ett försök. Förfrågan: är jag ensam om att besitta kärlek till den vackra musiken kallad electronica och allt som kretsar runtom den? www.dotshop.se är en underbar hemsida där man kan klicka sig runt och lyssna på (och förhoppningsvis senare beställa) skivor, och är electronicans (samt övriga musikstilar i samma typ av "sfär") stora "centrum". Pay it a visit, och se vad ni tycker, om ni nu inte redan har koll på dessa smala genres som dotshop.se erbjuder! I denna tråd kan ni - förutom att snacka skit om musiken (vilket jag, med min vardagspessimism, förmodar att ni kommer att göra) - diskutera vitt och brett om dessa - tidigare beskrivet som - smala genres... ...Final Fantasy Has A Good Home. Editation. Hrm, oj, StellPell uppmärksammade om att det hela råkade bli en dubbel. Mi scusi! Redigerad 7 mars, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ska titta upp det där. EDIT: Vart kan man provlyssna? Redigerad 7 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ska titta upp det där. EDIT: Vart kan man provlyssna? Säger nästan sig självt, inte sant? Kolla under listen, din lilla palt. He-ho-ho-ha. Vissa saker är nog något för dig, sick-ass, checka t.ex. AGF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Tja jag har en polare som håller på med sånt.. han uppträde nyligen på Plaza i östersund och har blivit rekommenderad till Yran oxå.. AMbandet heter han finns en artikel om konserten på ÖPs hemsida.. //mackan Redigerad 8 mars, 2006 av wiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Oh, well, denna tråd kommer säkert bli ignorerad och hamna i smutsen, men jag ger det hela ett försök. Förfrågan: är jag ensam om att besitta kärlek till den vackra musiken kallad electronica och allt som kretsar runtom den? www.dotshop.se är en underbar hemsida där man kan klicka sig runt och lyssna på (och förhoppningsvis senare beställa) skivor, och är electronicans (samt övriga musikstilar i samma typ av "sfär") stora "centrum". Pay it a visit, och se vad ni tycker, om ni nu inte redan har koll på dessa smala genres som dotshop.se erbjuder! I denna tråd kan ni - förutom att snacka skit om musiken (vilket jag, med min vardagspessimism, förmodar att ni kommer att göra) - diskutera vitt och brett om dessa - tidigare beskrivet som - smala genres... ...Final Fantasy Has A Good Home. Editation. Hrm, oj, StellPell uppmärksammade om att det hela råkade bli en dubbel. Mi scusi! Skön musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Lustig musik, men den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hihi, du lyckades attrahera kattälskaren och cyprez okka, vad de din ursprungliga "målgrupp"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hihi, du lyckades attrahera kattälskaren och cyprez okka, vad de din ursprungliga "målgrupp"? Nej, fast vad förväntade jag mig? Små paltar som varken har koll på sin taktkänsla eller sexuella läggning och psykopater med knivfetisch är nog den typ av "målgrupp" som kan tänkas attraheras till den typ av musik man kan hitta på dotshop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts