Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Tja, den här saken som jag ska beställa beställerjag ifrån USA. Och jag undrar vilket av dom följande frakt alternativen jag ska ta för att få den enda hem till sverige. Och jag har kollat, dom skickar sakerna vart som helst i hela europa. Tack på förhan Redigerad 7 mars, 2006 av Didier Sachs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 UPS Express. Går snabbast. Vad jag vet så åker UPS i både europa och USA. Övriga världen vet jag ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Hjälp! SKa du köpa en kniv! Redigerad 7 mars, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Hjälp! SKa du köpa en kniv! Butterfly variant antar jag. Btw så har han censurerat adressfältet med rött men inte titeln Knifezilla. Redigerad 7 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Butterfly variant antar jag. Btw så har han censurerat adressfältet med rött men inte titeln Knifezilla. Är inte det ett vapen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Är inte det ett vapen Jo, den är olaglig. Batterflys är olagliga och i och med den importen så imopterar han olagliga vapen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ja men ifall han beställer via UPS Betalar han 70 Dollar i Frakt!! Ta vanliga All international.. 12 Dollar kommer du då att betala i frakt.. lycka till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Butterfly variant antar jag. Btw så har han censurerat adressfältet med rött men inte titeln Knifezilla. Står även vad kniven heter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Står även vad kniven heter. Vet, därför kunde jag säga att det var en butterfly. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Palla importera en kniv. Kan du inte nöja dig med en vanlig kökskniv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) ........................... Redigerad 7 mars, 2006 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ja men ifall han beställer via UPS Betalar han 70 Dollar i Frakt!! Ta vanliga All international.. 12 Dollar kommer du då att betala i frakt.. lycka till Om tullen tar kniven, kommer jag få skir för det då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om tullen tar kniven, kommer jag få skir för det då ? Nej, bara de som importerar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om tullen tar kniven, kommer jag få skir för det då ? Vad ska du med kniven till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nej, bara de som importerar. Men det är han som importerar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Vad ska du med kniven till Som självförsvar givetvis. Det är ett samhällsproblem och även jag som har batong och skyddsväst passar mig för folk numera. @Tommy, Menade inte så. Menade de som importerar knivarna i flyget. Redigerad 7 mars, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag vet inte hurdan lagen e i sverige, för jag bor utomlands.. Men jag tror inte tullen får öppna paket scickade via post..Kolla upp det! Ring nån tulltjänst eller polis och fråga.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Men det är han som importerar! Jag tycker att en butterfly skulle vara coolt att ha Men tänk om jag inte vet att det är olagligt med butterflyes i sverige då? Och jag har bara försökt dölja hemsidan inte vad kniven heter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Som självförsvar givetvis. Det är ett samhällsproblem och även jag som har batong och skyddsväst passar mig för folk numera. @Tommy, Menade inte så. Menade de som importerar knivarna i flyget. Och man behöver en kniv från staterna för att försvara sig? Bättre att lära sig någon yuyutsi eller något istället då eftersom att om han använder kniven kan han hamna i fängelse... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag tycker att en butterfly skulle vara coolt att ha Men tänk om jag inte vet att det är olagligt med butterflyes i sverige då? Och jag har bara försökt dölja hemsidan inte vad kniven heter. Då får du skit för det om polisen upptäcker i alla fall. Man förväntas kunna lagboken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts